Spritny lift med madras

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.737 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Christopher&Andreas

kun pakket ud ikke brugt da min søn er 1.5år

Emmaljunga model 2010 passer til alle vogne købt til big star supreme farve lime og grå der er ny madras

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Christopher&Andreas

gitte&christopher skriver:

Emmaljunga model 2010 passer til alle vogne købt til big star supreme farve lime og grå der er ny madras i giver god pris på denne og en babysuper nova D5 alarm brugt men god hvis købt samlet!!!!

nypris 1100kr sælges billigt  byd byd

Hvis købt samlet givr jeg god pris på denne plus en super nova D5 babyalarm (God men bruugt) virker upåklageligt vi bruger ikke den mere brugt hos min søster 1 gang siden december

Anmeld

12. januar 2011

Christopher&Andreas

billeder her

Anmeld

12. januar 2011

Christopher&Andreas

Emmaljunga model 2010 passer til alle vogne købt til big star supreme farve lime og grå der er ny madras i giver god pris på denne og en babysuper nova D5 alarm brugt men god hvis købt samlet!!!!

se billeder af begge dele længere nede

tænker 1000kr for det hele altså lift plus babyalarm

Anmeld

12. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Øv hvorfor er jeg ikk gravid, stod præcis lige og manglede en lift da jeg var. Og en babyalarm skader da bestemt ikk... Snøft
Håber virkelig du får det solgt, den er jo super fed den lift..

Anmeld

12. januar 2011

Christopher&Andreas

LouiseVous skriver:

Øv hvorfor er jeg ikk gravid, stod præcis lige og manglede en lift da jeg var. Og en babyalarm skader da bestemt ikk... Snøft
Håber virkelig du får det solgt, den er jo super fed den lift..

ja er også ret træt af manden siger minus flere babyer ;0) barnevognen er samme stof og farve super fed..... tak for det

Anmeld

12. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

ja er også ret træt af manden siger minus flere babyer ;0) barnevognen er samme stof og farve super fed..... tak for det

Jeg er godt nok til Odder vogne, men Emmaljungas vogne mixet med lime farven er for fed.. Har faktisk kun set den i sort+lime, men den grå+lime, er da 10* federe end den sorte. Wouw. Blir da helt skruk for at ska ha den lift. Men nej holder mig i skindet, gåt meget efter traditioner og alt fra min datter er gemt til den, forhåbentlig, næste baby.

Anmeld

12. januar 2011

dorthemus

se billeder af begge dele længere nede

Hvor meget for kun alarmen?

Anmeld

12. januar 2011

Christopher&Andreas

LouiseVous skriver:

Jeg er godt nok til Odder vogne, men Emmaljungas vogne mixet med lime farven er for fed.. Har faktisk kun set den i sort+lime, men den grå+lime, er da 10* federe end den sorte. Wouw. Blir da helt skruk for at ska ha den lift. Men nej holder mig i skindet, gåt meget efter traditioner og alt fra min datter er gemt til den, forhåbentlig, næste baby.

;0) har lige solgt min ODDER og købt denne i stedet SS har altid været odder fan også super lækker vogn, ku man mixe odder stel og emmal kaleche PERFEKT VOGN så efter min mening

Anmeld

12. januar 2011

Christopher&Andreas

dorthemus skriver:

Hvor meget for kun alarmen?

vil gerne prøve at sælge det samlet billigt først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.