Hvor mange timers computer om dagen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.783 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Svei

Hvor mange timer må jeres spille computer om dagen og hvor gamle er de..evt hvornår om eftermiddag eller aften eller vælger de selv og hvad med i weekenden?

Mine unger synes jeg er den onde mor fordi der er tidsgrænse på...så nu skriver jeg det her med dem for at de skal se om jeg er ond eller de er forkælede..

VH Jeppe, Bertram og Eva-...

PS de er 8 og 13 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

LinLin

David er fire år. Han spiller 30-45 min ad gangen (hvor jeg som oftest sidder sammen med ham) - men det er bestemt ikke hver dag...

(Vi spiller Pixeline lige for tiden )

Anmeld

11. januar 2011

Lone Jakobsen

her hedder den 30 min pr. dag til hver

mine børn er 6, 7, 11 og 12

Anmeld

11. januar 2011

Hansen97

ESB. skriver:

Hvor mange timer må jeres spille computer om dagen og hvor gamle er de..evt hvornår om eftermiddag eller aften eller vælger de selv og hvad med i weekenden?

Mine unger synes jeg er den onde mor fordi der er tidsgrænse på...så nu skriver jeg det her med dem for at de skal se om jeg er ond eller de er forkælede..

VH Jeppe, Bertram og Eva-...

PS de er 8 og 13 år...

Har en dreng på snart 8 og her hedder det ingen computer i hverdagen og så 1 time eller 2 lørdag og søndag..

Anmeld

11. januar 2011

Svei

nutche skriver:

her hedder den 30 min pr. dag til hver

mine børn er 6, 7, 11 og 12

Hvad spiller de...

Har lige siddet og læst om computerspil og det ser ud til at det ikke er så skidt endda...det er en socialaktivitet hvis man er flere samlet og der er meget læring i det..

Men synes godt nok ikke det er længe dine må, men kommer jo an på hvad det er de spiller..

Anmeld

11. januar 2011

Svei

112233 skriver:

Har en dreng på snart 8 og her hedder det ingen computer i hverdagen og så 1 time eller 2 lørdag og søndag..

Ok..vildt..hvad spiller han...og hvorfgor må han ikke i hverdagene...

Anmeld

11. januar 2011

wamse

Michael, 15 år= ingen tidsbegrænsning på, og det har han heller ikke haft. Det styrer han for vildt selv

Anmeld

11. januar 2011

Svei

wamse skriver:

Michael, 15 år= ingen tidsbegrænsning på, og det har han heller ikke haft. Det styrer han for vildt selv

Ok..men hvor mange timer bliver det så til.. er du ligeglad om det er 2 eller 8 timer bare han passer skolen eller?

Anmeld

11. januar 2011

Lone Jakobsen

ESB. skriver:

Hvad spiller de...

Har lige siddet og læst om computerspil og det ser ud til at det ikke er så skidt endda...det er en socialaktivitet hvis man er flere samlet og der er meget læring i det..

Men synes godt nok ikke det er længe dine må, men kommer jo an på hvad det er de spiller..

tja... lige nu er det mest bil spil, men de har flere forskellige sider de kommer på:

dr.dk/oline

friv.com

y8.com

y3.com

gratisspil.dk

Anmeld

11. januar 2011

Hansen97

ESB. skriver:

Ok..vildt..hvad spiller han...og hvorfgor må han ikke i hverdagene...

han spiller faktisk Call of Duty, Black Ops

Vi er først hjemme omkring kl. 16, så er der læsning/lektier, så mad og så ro og i seng.

Jeg føler ikke tiden er til det i hverdagen. De har godt af ikke at sidde ved computeren og foran fjernsynet.

Han leger meget med lillesøster på 3 år...

så derfor.. en regel jeg indførte og som jeg ikke afviger fra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.