Symptomer på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

camillahej

Pullemulle skriver:

Det håber jeg da  Og  for dig også

tak for det smukke, og jeg havde allered ægL d. 8 januar og min mens startede den 31 og sluttede den 4 ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Pullemulle

camillahej skriver:

tak for det smukke, og jeg havde allered ægL d. 8 januar og min mens startede den 31 og sluttede den 4 ;D

Er det ikke meget tidligt at have ÆL Hvis fik mens den 31.?

Anmeld

11. januar 2011

camillahej

Nej slet ikk det meget normalt skrev en ´debat herinde med om det ikk var tidlig men er det ikke, der er åbenbart mange der har det...

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Jeg synes nu at det er en ekstra ting at tænke på... Hvad med om i ventede med at prøve, til i var færdig på efterskolen, så kan i se hvordan jeres forhold fungerer på afstand?

Det fungerede før vi startede på efterskolen så mon ikke det fungerer efter også? Vi kendte hinanden før vi startede og var vandt til afstanden. Ved godt at det er anderledes med en baby og at du bare prøver at beskytte mig ved at sige at jeg bør vente

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Det fungerede før vi startede på efterskolen så mon ikke det fungerer efter også? Vi kendte hinanden før vi startede og var vandt til afstanden. Ved godt at det er anderledes med en baby og at du bare prøver at beskytte mig ved at sige at jeg bør vente

Ja, jeg vil ikke fraråde nogen at få børn, jeg ved bare også at rigtig mange er for naive i forhold til det, og tænker at selvfølgelig skal tingene nok gå, men for den et chok man så får når den lille guldklump er der...

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Ja, jeg vil ikke fraråde nogen at få børn, jeg ved bare også at rigtig mange er for naive i forhold til det, og tænker at selvfølgelig skal tingene nok gå, men for den et chok man så får når den lille guldklump er der...

Jeg forstår hvad du siger og har fået ting til eftertanke

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Jeg forstår hvad du siger og har fået ting til eftertanke

Det var godt... jeg synes i hvert fald at det kunne være en god idé lige at vente lidt

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

victoria2008 skriver:

Jeg synes nu at det er en ekstra ting at tænke på... Hvad med om i ventede med at prøve, til i var færdig på efterskolen, så kan i se hvordan jeres forhold fungerer på afstand?

er ked af at sige at jeg også syn es det skal tænkes lidt mere igennem.. Hvis i ikke enagng har råd til at flytte hjemmefra mener jeg heller ikke man kan få et bARN.. Man er nød til at have sit eget sted at bo sammen med sin kæreste og så børn... det er ikke sikkert din mor og vil være reserve mor for dit barn jo.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

NilleG skriver:

er ked af at sige at jeg også syn es det skal tænkes lidt mere igennem.. Hvis i ikke enagng har råd til at flytte hjemmefra mener jeg heller ikke man kan få et bARN.. Man er nød til at have sit eget sted at bo sammen med sin kæreste og så børn... det er ikke sikkert din mor og vil være reserve mor for dit barn jo.

Jeg ved i hvert fald at det er hårdt arbejde... Jeg er alene med min datter og nu gravid med nummer 2, planlagt ganske vist, men jeg er også 30 år.... Det er en stor mundfuld uanset alder, men jeg tror bare også at som 16 årig, der er man ikke særlig rustet til selv at stå med et lille væsen...

Anmeld

11. januar 2011

Carina1977

chelleb skriver:

jeg er begyndt og gå meget på wc om natten 2-3 gange så hvornår skal jeg teste de siger jo morgen urin er bedst

jeg testede på eftermiddags-urin, da jeg var gået 2 dage over tid, og der var den meget tydelig positiv. Så tror du kan teste på hvilket som helst tidspunkt af døgnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.