Symptomer på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Har du evt. et link? For det lyder jo til at være ret billigt

Prøv den her side   http://www.billige-teste.dk/graviditetstest_strimmel-c-1_2.html    Jeg kom lige til at se din alder, du er ikke gammel, men i har vel forhåbentlig snakket om det at få et barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

ønskerbaby

NilleG skriver:

Må man spørge om hvor gammel du er ??

ved ikke om den var til mig men jeg er 20år...du kan gå ind på folks profil der står ved de fleste hvor gammel man er og hvor man kommer fra i landet

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

Smart der kan man bare se hAR IKKE VÆRET HERINDE I SÅ LANG TID SÅ SKAL LIGE FINDE UD AF DET

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

NilleG skriver:

Må man spørge om hvor gammel du er ??

Jeg er 16, jeg fylder 17 om 2 måneder

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Prøv den her side   http://www.billige-teste.dk/graviditetstest_strimmel-c-1_2.html   Jeg kom lige til at se din alder, du er ikke gammel, men i har vel forhåbentlig snakket om det at få et barn

Nej jeg er meget ung Samtalen om en lille en har kørt i et godt stykke tid nu. I starten var det mest mig der snakkede om det men han begyndte med tiden at synes om tanken. Han kom til mig og sagde at hvis jeg stadig gerne ville det så var han klar til det. Vi fik diskuteret det lidt (også alle de negative ting) og blev enige om at det skulle være nu

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Nej jeg er meget ung Samtalen om en lille en har kørt i et godt stykke tid nu. I starten var det mest mig der snakkede om det men han begyndte med tiden at synes om tanken. Han kom til mig og sagde at hvis jeg stadig gerne ville det så var han klar til det. Vi fik diskuteret det lidt (også alle de negative ting) og blev enige om at det skulle være nu

Jeg ved ikke om du følger med i de unge mødre? Der ser man jo både positiv og negativ, både på det at få et barn når man er meget ung, men også det med et parforhold, når man står i denne situation Det er en meget stor omvæltning, især for moderen, fordi man forandrer sig rigtig meget ved at få alle de moderlige følelser

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Jeg ved ikke om du følger med i de unge mødre? Der ser man jo både positiv og negativ, både på det at få et barn når man er meget ung, men også det med et parforhold, når man står i denne situation Det er en meget stor omvæltning, især for moderen, fordi man forandrer sig rigtig meget ved at få alle de moderlige følelser

Jeg har de 4 første sæsoner på dvd så man kan roligt sige at jeg følger med i det. Det er klart en spændende serie, især når man selv gerne vil have et barn. Børn har altid fanget min interesse. Jeg har ville have et barn siden jeg var 13 knapt 14 år, men jeg er da udemærket godt klar over at jeg ikke ville kunne tage vare på et barn så tidligt. Det vidste jeg også godt på det tidspunkt. Og jeg kan især nu mærke hvor meget mere jeg ved om det nu. Jeg er glad for at jeg ikke rodede mig ud i det dengang, og det er også først nu jeg har fået følelsen af at jeg er klar til det og at jeg er sikker på det.

Anmeld

11. januar 2011

NilleG

Kunne ikke lade vær med lige at følge med. Jeg tænker har du overbejet med uddannelse osv og om du kan forsørge barnet?? Og hvis du stadig bor hjemme skal du jo også prøve at bo sammen med din kæreste for at se om det overhovedet fungerer

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Jeg har de 4 første sæsoner på dvd så man kan roligt sige at jeg følger med i det. Det er klart en spændende serie, især når man selv gerne vil have et barn. Børn har altid fanget min interesse. Jeg har ville have et barn siden jeg var 13 knapt 14 år, men jeg er da udemærket godt klar over at jeg ikke ville kunne tage vare på et barn så tidligt. Det vidste jeg også godt på det tidspunkt. Og jeg kan især nu mærke hvor meget mere jeg ved om det nu. Jeg er glad for at jeg ikke rodede mig ud i det dengang, og det er også først nu jeg har fået følelsen af at jeg er klar til det og at jeg er sikker på det.

Det er en meget stor beslutning, og jeg håber at din kæreste også ved hvad han går indtil, fordi det betyder jo at man ikke bare lige kan få i byen hver weekend, voldsom natte roderi, man kan ikke bare lige sætte barnet på stand-by og gå ud og gøre hvad der passer en....

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Det er en meget stor beslutning, og jeg håber at din kæreste også ved hvad han går indtil, fordi det betyder jo at man ikke bare lige kan få i byen hver weekend, voldsom natte roderi, man kan ikke bare lige sætte barnet på stand-by og gå ud og gøre hvad der passer en....

Det er jeg klar over, og det er heller ikke noget vi gør i forevejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.