Symptomer på graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Det er jeg klar over, og det er heller ikke noget vi gør i forevejen.

Ok, det er heller ikke fordi jeg vil lege mor overfor dig, jeg håber bare at du ved hvad du gør.... Hvad med din familie, hvad vil de sige til en lille ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Pullemulle

NilleG skriver:

Kunne ikke lade vær med lige at følge med. Jeg tænker har du overbejet med uddannelse osv og om du kan forsørge barnet?? Og hvis du stadig bor hjemme skal du jo også prøve at bo sammen med din kæreste for at se om det overhovedet fungerer

Lige nu går jeg på efterskole, men ellers ja så bor jeg hjemme. Jeg går på efterskole sammen med min kæreste så vi er vandt til at "rende op og ned af hinanden hver dag" uden problemer.

Jeg har arbejde på et kontor som lige pt er ret meget på stand by pga efterskolen, men jeg arbejder fuldtid så ofte jeg kan (fridage, ferie osv.) hvor jeg normalt arbejdede efter skole da jeg gik i normal folkeskole. Det vil jeg selvfølgelig ikke have mulighed for mens jeg er på barsel. Angående uddannelse har jeg tænkt mig at tage den pædagogiske assistentuddannelse som er en uddannelse man får løn under. Jeg kan ikke sige hvor svært det bliver at studere når man har et barn, men tror bestemt ikke at det er umuligt. Jeg vil mene at jeg vil kunne få pengene til at løbe rundt når jeg jo bor hjemme. Jeg vil på nuværende tidspunkt ikke have råd til at flytte hjemmefra, men det har jeg heller ikke planer om.

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Ok, det er heller ikke fordi jeg vil lege mor overfor dig, jeg håber bare at du ved hvad du gør.... Hvad med din familie, hvad vil de sige til en lille ny?

Jeg bor med min mor og stedfar. Jeg tror ikke at det vil komme bag på nogen af dem da min mor tidligere har fundet en pakke med graviditetstest på mit værelse uden at sige noget. Min mor vil nok til at starte med snakke tingene grundigt igennem som en hver anden mor ville gøre, men ellers tror jeg hun vil blive glad og bakke mig op. Min stedfar vil det slet ikke komme bag på. Han har tidligere taget snakken med mig, sikkert fordi han kunne fornemme det, og sagt at han til hver en tid vil støtte mig i det og hjælpe alt hvad han kan.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Jeg bor med min mor og stedfar. Jeg tror ikke at det vil komme bag på nogen af dem da min mor tidligere har fundet en pakke med graviditetstest på mit værelse uden at sige noget. Min mor vil nok til at starte med snakke tingene grundigt igennem som en hver anden mor ville gøre, men ellers tror jeg hun vil blive glad og bakke mig op. Min stedfar vil det slet ikke komme bag på. Han har tidligere taget snakken med mig, sikkert fordi han kunne fornemme det, og sagt at han til hver en tid vil støtte mig i det og hjælpe alt hvad han kan.

Din kæreste bor han tæt på dig, jeg tænker bare når i ikke er på efterskole mere, hvor realistisk er det så at han er der for dig efter følgende?

Anmeld

11. januar 2011

camillahej

jeg havde os min mens d. 1 januar skal teste for gravidetet her d. 28 det min 3 gang jeg skal teste og vil sige jeg alle 3 gange har haft en underlig fornemmelse i maven med stikken og boblen uden der har været noget!

Men kan da måske være du er gravid ..

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Din kæreste bor han tæt på dig, jeg tænker bare når i ikke er på efterskole mere, hvor realistisk er det så at han er der for dig efter følgende?

Han bor et stykke væk, så det ville nok være det største problem. Vi har snakket om at flytte sammen når det bliver muligt, men det er det nok ikke foreløbigt.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Han bor et stykke væk, så det ville nok være det største problem. Vi har snakket om at flytte sammen når det bliver muligt, men det er det nok ikke foreløbigt.

Tror du så ikke at det vil være en lidt dårlig idé? Jeg synes at i skal vente til i har mulighed for at flytte sammen, man ser alt for tit det med at bo langt fra hinanden ikke er det bedste

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

camillahej skriver:

jeg havde os min mens d. 1 januar skal teste for gravidetet her d. 28 det min 3 gang jeg skal teste og vil sige jeg alle 3 gange har haft en underlig fornemmelse i maven med stikken og boblen uden der har været noget!

Men kan da måske være du er gravid ..

Det håber jeg da  Og  for dig også

Anmeld

11. januar 2011

Pullemulle

victoria2008 skriver:

Tror du så ikke at det vil være en lidt dårlig idé? Jeg synes at i skal vente til i har mulighed for at flytte sammen, man ser alt for tit det med at bo langt fra hinanden ikke er det bedste

Måske. Men jeg tror nu at det vil kunne lade sig gøre alligevel.

Anmeld

11. januar 2011

afrobabies

Pullemulle skriver:

Måske. Men jeg tror nu at det vil kunne lade sig gøre alligevel.

Jeg synes nu at det er en ekstra ting at tænke på... Hvad med om i ventede med at prøve, til i var færdig på efterskolen, så kan i se hvordan jeres forhold fungerer på afstand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.