NilleG skriver:
Kunne ikke lade vær med lige at følge med. Jeg tænker har du overbejet med uddannelse osv og om du kan forsørge barnet?? Og hvis du stadig bor hjemme skal du jo også prøve at bo sammen med din kæreste for at se om det overhovedet fungerer
Lige nu går jeg på efterskole, men ellers ja så bor jeg hjemme. Jeg går på efterskole sammen med min kæreste så vi er vandt til at "rende op og ned af hinanden hver dag" uden problemer.
Jeg har arbejde på et kontor som lige pt er ret meget på stand by pga efterskolen, men jeg arbejder fuldtid så ofte jeg kan (fridage, ferie osv.) hvor jeg normalt arbejdede efter skole da jeg gik i normal folkeskole. Det vil jeg selvfølgelig ikke have mulighed for mens jeg er på barsel. Angående uddannelse har jeg tænkt mig at tage den pædagogiske assistentuddannelse som er en uddannelse man får løn under. Jeg kan ikke sige hvor svært det bliver at studere når man har et barn, men tror bestemt ikke at det er umuligt. Jeg vil mene at jeg vil kunne få pengene til at løbe rundt når jeg jo bor hjemme. Jeg vil på nuværende tidspunkt ikke have råd til at flytte hjemmefra, men det har jeg heller ikke planer om.
Anmeld