Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: Snart 19 mdr.
Snart 19 mdr.
Årh! SÅ kan jeg godt forstå du gerne vil have det! Har hun aldrig sovet igennem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Årh! SÅ kan jeg godt forstå du gerne vil have det! Har hun aldrig sovet igennem?
Jibbe skriver: Skønt! Noget lignende har desværre lange udsigter herhjemme :-)
Skønt! Noget lignende har desværre lange udsigter herhjemme :-)
Det skal du ikke være alene om, her har det også laaaange udsigter.
noname skriver: Det skal du ikke være alene om, her har det også laaaange udsigter.
Ja jeg tror bare 6 timers sammenhængende søvn ville gøre underværker herhjemme!
DAs mor skriver: I dag fra 20-06 - i går var det fra 20-05!!!! (kl 5 er liiige på smertegrænsen for moderen ) Og så er han oveni købet faldet i søvn igen og sovet 1½ time begge dage efter han har fået en flaske. Fantastisk, så håber det fortsætter
I dag fra 20-06 - i går var det fra 20-05!!!! (kl 5 er liiige på smertegrænsen for moderen ) Og så er han oveni købet faldet i søvn igen og sovet 1½ time begge dage efter han har fået en flaske.
Fantastisk, så håber det fortsætter
Lunae skriver: Det er så dejligt, når det sker Og virkelig skønt billede af lille Adam - han er da for lækker
Det er så dejligt, når det sker Og virkelig skønt billede af lille Adam - han er da for lækker
Tak Og ja det er dejligt! Idag sov han til kl 5.15, fik mad og sov så til 7.15
DAs mor skriver: Tak
Tak
Velbekomme. Er det så gået godt de sidste par nætter?
Baagøe skriver: Velbekomme. Er det så gået godt de sidste par nætter?
Han har sovet til 5 i går og til 6 igen i dag (og 2 timer igen, efter et måltid begge dage )
DAs mor skriver: Han har sovet til 5 i går og til 6 igen i dag (og 2 timer igen, efter et måltid begge dage )
Fantastisk Er det ikke skønt?
Baagøe skriver: Fantastisk Er det ikke skønt?
jo det er det da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128