Juhu! Adam har sovet igennem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
30 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

LinLin

I dag fra 20-06 - i går var det fra 20-05!!!! (kl 5 er liiige på smertegrænsen for moderen ) Og så er han oveni købet faldet i søvn igen og sovet 1½ time begge dage efter han har fået en flaske.

Fantastisk, så håber det fortsætter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Jibbe

Skønt! Noget lignende har desværre lange udsigter herhjemme :-)

Anmeld

11. januar 2011

Hasselnødden

DAs mor skriver:

I dag fra 20-06 - i går var det fra 20-05!!!! (kl 5 er liiige på smertegrænsen for moderen ) Og så er han oveni købet faldet i søvn igen og sovet 1½ time begge dage efter han har fået en flaske.

Fantastisk, så håber det fortsætter

Hvor dejligt for dig/jer!  

Vores Elias havde lige en hel uge hvor han sov igennem, men nu hvor han er kommet hjem til sit eget værelse så er den vane på mystisk måde fuldstændig forsvundet igen og nu er han tilmed syg, så istedet for een gang om natten så er vi igen oppe på 3-4-5 gange hvor han vågner. Puh som det dog skifter. Håber jeres er meget mere vedvarende, det ville være fantastisk

Anmeld

11. januar 2011

NinaNymannMadsen

årh dejligt. gid asta gad at sove igennem

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Jibbe skriver:

Skønt! Noget lignende har desværre lange udsigter herhjemme :-)

David var 3 mdr + 1 uge, så jeg har været utålmodig

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Astasmor skriver:

årh dejligt. gid asta gad at sove igennem

Hvor gammel er hun da?

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvor dejligt for dig/jer!  

Vores Elias havde lige en hel uge hvor han sov igennem, men nu hvor han er kommet hjem til sit eget værelse så er den vane på mystisk måde fuldstændig forsvundet igen og nu er han tilmed syg, så istedet for een gang om natten så er vi igen oppe på 3-4-5 gange hvor han vågner. Puh som det dog skifter. Håber jeres er meget mere vedvarende, det ville være fantastisk

Det håber jeg også! Hans storebror var 3 mdr, da han sov igennem - og der var ingen "tilbagefald" så krydser fingre

Men det var da rigtigt træls for Jer! Hvad gør I så? Tager ham ind igen eller bider tænderne sammen??? Adam har hele tiden sovet bedst om natten heldigvis - til gengæld sover han kun 4 x powernap (= max 30 min) om dagen... (men vil selvfølgelig også helst have han sover om natten) Han store bror var nøjagtigt ligesådan... 

Anmeld

11. januar 2011

Jibbe

DAs mor skriver:

David var 3 mdr + 1 uge, så jeg har været utålmodig

Shh jeg vil ikke vide det ;-)

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Jibbe skriver:

Shh jeg vil ikke vide det ;-)

Hehe...

Hvordan sover Frej da?

Anmeld

11. januar 2011

Jibbe

DAs mor skriver:

Hehe...

Hvordan sover Frej da?

Altså han sover jo godt om natten, gerne 11 timer men det er KUN fordi han får lov at sove hos mig. Så spiser han i søvne hver 3-4 time... Så lige nu prioriterer jeg min nattesøvn og så må jeg tage kampen med at få ham ud af sengen når han spiser sjældnere... og han er bare så meget rarere når han har fået lov at sove 11 timer og det er jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.