Juhu! Adam har sovet igennem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Pige2009

Hvor skønt! Håber det bliver sådan fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Mai-pigen

DAs mor skriver:

I dag fra 20-06 - i går var det fra 20-05!!!! (kl 5 er liiige på smertegrænsen for moderen ) Og så er han oveni købet faldet i søvn igen og sovet 1½ time begge dage efter han har fået en flaske.

Fantastisk, så håber det fortsætter

Ei hvor skønt for dig..hvad er opskriften på det?? Er da bare sååå misundelig...

Jeg fik 4 timer ca sammenhængende i nat, og det var STOORT!

Anmeld

11. januar 2011

K&S

DAs mor skriver:

I dag fra 20-06 - i går var det fra 20-05!!!! (kl 5 er liiige på smertegrænsen for moderen ) Og så er han oveni købet faldet i søvn igen og sovet 1½ time begge dage efter han har fået en flaske.

Fantastisk, så håber det fortsætter

Anmeld

11. januar 2011

FrkLarsen

Iiih hvor dejligt

Emilie kan sove fra kl 21-08 rimelig tit, vi er bare inde i en 'ond cirkel' hvor hun vil have mad 2-3 gange over 1 nat..

Skønt for dig at få noget ordentlig søvn !

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Mai-pigen skriver:

Ei hvor skønt for dig..hvad er opskriften på det?? Er da bare sååå misundelig...

Jeg fik 4 timer ca sammenhængende i nat, og det var STOORT!

Tjah.. Ved det ikke. Har to gange nu haft en baby der sover minimalt om dagen, men godt om natten... Kan ikke sige hvad vi gør anderledes andet end at der fra start ikke har været "service" om natten og han er blevet puttet igen når han er blevet færdig med at spise...

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

FrkLarsen skriver:

Iiih hvor dejligt

Emilie kan sove fra kl 21-08 rimelig tit, vi er bare inde i en 'ond cirkel' hvor hun vil have mad 2-3 gange over 1 nat..

Skønt for dig at få noget ordentlig søvn !

Ja det er

Nu må vi se om det fortsætter

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Baagøe skriver:

Hvor skønt! Håber det bliver sådan fremover

Tak

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

K&S skriver:

Anmeld

11. januar 2011

LinLin

Jibbe skriver:

Altså han sover jo godt om natten, gerne 11 timer men det er KUN fordi han får lov at sove hos mig. Så spiser han i søvne hver 3-4 time... Så lige nu prioriterer jeg min nattesøvn og så må jeg tage kampen med at få ham ud af sengen når han spiser sjældnere... og han er bare så meget rarere når han har fået lov at sove 11 timer og det er jeg også 

Man bliver sgu mærkelig/træls når man ikke får sovet nok, så jeg kan godt forstå dig!

Anmeld

11. januar 2011

NinaNymannMadsen

DAs mor skriver:

Hvor gammel er hun da?

Snart 19 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.