Det der ,ed spisning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2008

Louise mortil4

Lærke og Liv får selv lov til at styre skeen her hjemme, selvfølgelig hjælper vi dem med at spise hvis det er nødvendigt, men de er faktisk ved at være rigtig gode til det, selvfølgelig er fingrene også med inde over og nøj hvor det griser, men de hygger sig og bliver bedre og bedre for hver dag der går. Pyt med hvordan de ser ud og hvor meget der ligger på bordet og gulvet, det kan jo gøres rent igen, bare de får noget at spise og bliver mætte. De skal jo lære det. De bliver stik tossede hvis vi tager tallerkenenigen inden de er færdige. De har nogle af de der tud kopper som de selv kan sidde med, det er de rigtig gode til at styre og de kan drikke når de har brug for det.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2008

Marco2

Lise: Spiser han alt det mad I har puttet på tallerkenen???

Shit det er flot.

AG - misundelig

Anmeld

13. september 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Lader i jeres børn spise selv?

Tif er yderst dårlig til det, hvis hun får rugbrød skovler hun ind til at hun er ved at brække sig, så nu er jeg begyndt at sætte tallerkenen foran hende, og når hun tager en, så fjerner jeg tallerkenen igen...men det er da ikke den ultimative løsning? det er da ikke nogen bordmanere jeg har lyst til hun skal have, altså at hun selv skubber tallerkenen væk hver gang hun har taget en bid?

aftensmaden bliver bare kørt rundt i, skovlet ud over det hele, og er jeg heldig slikker hun på skeen en enkelt gang, er det en gaffel hun sidder med, ja så kan den da med lethed ramme hendes øjne, for hun sidder bare og fægter rundt med bestikket?

hvordan klare i andre den her sag...så vidt jeg kan huske plejer man da at lade ungerne sidde med maden nu? men for pokker da et svineri...lige nu kan jeg gå ned og tømme mit køkken for ris fra i går, og yughurt fra i morges, det er ikke til at holde ud...>(

lader i ungerne spise selv, og kan de finde ud af det?

jeg tror sgu jeg har forsømt den træning lidt for meget må jeg nok indrømme!

Hallo dame...
Hun SKAL jo lige lære det!

Børn sviner a h til!
Bare spørg Mrs. Martens...
:P

Lad hende dog øve sig, ja-det står ud til højre og venstre, men hvordan skal hun ellers lære det?

Her er bord, stol, hund, gulv, loft, vinduer, barn, hår og tøj smurt ind i mad hver gang vi spiser, men det går jo over igen.
:D

Anmeld

13. september 2008

Hyner

Indtil videre så sætter vi på gaflen/skeen og så tager Emma den i hånden... Men Jeg må nok snart overgive mig til at hun får lov at sidde selv med det, selvom jeg HADER at rydde op/gøre rent derefter...

Krams Henriette -som synes det ville være fedt at de kunne lære det fra den ene dag til den anden og uden at svine!!!

Anmeld

13. september 2008

Lise

Marco2 skriver:

Lise: Spiser han alt det mad I har puttet på tallerkenen???

Shit det er flot.

AG - misundelig

Ja, altså..ca en tredjedel af maden er efter måltidet fordelt i håret, tøjet, i stolen og på gulvet, men resten spiser han som regel... nogle gange er han ikke så tilfreds med menuen, og så spiser han kun lidt - andre gange, som idag hvor vi fik kylling i karry og ris, æder han rub og stub (og ber måske om mere)...

Men jeg lagde også mærke i vores 1-års status runde at han både var blandt de laveste OG de tungeste :-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.