Dåbs billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

Kay

Maja84 skriver:

Nej hvor er de fine, kan man lave 2 som kunne passe sammen, til pige og dreng, altså hvor de ikke er direkte ens men passer sammen i stil osv, kunne godt finde på at bestille til mine, når lillepigen er født :-)

ja det tror jeg godt kunne lade sig gøre... hvis du selv har noget bestemt du gerne vil havde på så siger du bare til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

Kay

MaleneJensen skriver:

de er så fantastiske sådan nogle der min mor laver dem også til ungerne i min familie, Den min datter fik betyder bare alt.. det enfantastisk dåbsgave..

det er det ja men er nok nød til selv at lave en til min egen

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

Kay skriver:

ja det tror jeg godt kunne lade sig gøre... hvis du selv har noget bestemt du gerne vil havde på så siger du bare til

Så langt har Jeg ikke tænkt, men kan jo være der s nogle flere du har lavet man kan se, når hun er kommet til verden om 2 mdrs tid

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Maja84 skriver:

Så langt har Jeg ikke tænkt, men kan jo være der s nogle flere du har lavet man kan se, når hun er kommet til verden om 2 mdrs tid

resten af dem jeg har lavet har jeg ik billeder af... har ikke tænkt over at tage billeder... og det er ik noget jeg som sådan plejer at lave på bestilling det har kun været til familie (da jeg ikke har venner med børn endnu )

Anmeld

4. marts 2012

Kløver

Kay skriver:

MÅNAMAiMÆglMAiNAMÅ

resten af dem jeg har lavet har jeg ik billeder af... har ikke tænkt over at tage billeder... og det er ik noget jeg som sådan plejer at lave på bestilling det har kun været til familie (da jeg ikke har venner med børn endnu )

Måske det var muligt når du fremadrettet får bestillinger vi kan jo snakke nærmere når jeg har født og du er velkommen til at tage billeder af resultatet til den tid, til inspiration hvad andre kunne tænke sig

Anmeld

4. marts 2012

JustinsMoar

Kaldes det ikke en klokkestreng?

Jeg har en til min søn.. De er totalt retro! :p

Anmeld

5. marts 2012

Kay

Maja84 skriver:

Måske det var muligt når du fremadrettet får bestillinger vi kan jo snakke nærmere når jeg har født og du er velkommen til at tage billeder af resultatet til den tid, til inspiration hvad andre kunne tænke sig

jeg tænker også at jeg vil tage billeder af alle dem jeg laver frem over dem jeg må ialtfald og så selvfælgelig sløre oplysningerne men du skriver bare når du nermer dig...

passer rigtig fint de næste måneder da jeg alerede er sygemeldt med bækkenløsning så jeg har god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.