Dåbs billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
26 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Kay

ved ikke om der er nogle der har interesse for at bestille sådan et... men her er hvad jeg sidder og sysler med når der kommer nye små i familien og blandt vennerne, har massere af mønstre og kan lave mange forskellige ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

B&J

Kay skriver:

ved ikke om der er nogle der har interesse for at bestille sådan et... men her er hvad jeg sidder og sysler med når der kommer nye små i familien og blandt vennerne, har massere af mønstre og kan lave mange forskellige ting

hvad kommer sådan en til af koste og er der ramme med???

Anmeld

10. januar 2011

Kay

B&J skriver:

hvad kommer sådan en til af koste og er der ramme med???

uhh det kommer an på hvor stort og hvor meget der skal på... og jeg kan sagtens finde ramme til... men jeg kan også lave den i en ramme du har valgt og købt...

jeg plejer at lave dem i 13x18  og den vil nok koste omkring 200-300 altefter hvor meget der skal på

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Kay skriver:

uhh det kommer an på hvor stort og hvor meget der skal på... og jeg kan sagtens finde ramme til... men jeg kan også lave den i en ramme du har valgt og købt...

jeg plejer at lave dem i 13x18  og den vil nok koste omkring 200-300 altefter hvor meget der skal på

uhh ja det rækker min penge pung dog ikke til desværre

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Meget flot arbejde, men ikke lige mig at have det hængende... Men super flot det er det... Kommer til at tænke at sådan en har mine forældre også på mig... smiler

Men super flot flot flot arbejde

Majbritt

Anmeld

10. januar 2011

Kay

twinboys skriver:

Meget flot arbejde, men ikke lige mig at have det hængende... Men super flot det er det... Kommer til at tænke at sådan en har mine forældre også på mig... smiler

Men super flot flot flot arbejde

Majbritt

tak lærte det af min mormor... det lysserøde lavede jeg som mit første... da jeg var 13 år... det andet er mit nyeste

Anmeld

10. januar 2011

Kay

B&J skriver:

uhh ja det rækker min penge pung dog ikke til desværre

nej... det er en dyr fornøjelse, med materialer og tid...

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Kay skriver:

tak lærte det af min mormor... det lysserøde lavede jeg som mit første... da jeg var 13 år... det andet er mit nyeste

Og flot det er det... bare det var mig der havde ro i rumpen til at være kreativ

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Kay skriver:

nej... det er en dyr fornøjelse, med materialer og tid...

jepper

Anmeld

10. januar 2011

Kay

twinboys skriver:

Og flot det er det... bare det var mig der havde ro i rumpen til at være kreativ

sjovt nok har jeg elles aldrig ro i rumpen... men når jeg sætter mig med noget kreativt... så er der sku ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.