Dåbs billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

twinboys

Kay skriver:

sjovt nok har jeg elles aldrig ro i rumpen... men når jeg sætter mig med noget kreativt... så er der sku ro

Hi hi må se om jeg kan blive kreativ igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Kay

31. januar 2011

Loa

Super flot!!

Og syntes bestemt ikke prisen er for meget når man tænker på hvad det tager af tid og lave......

Anmeld

31. januar 2011

Kay

Loa skriver:

Super flot!!

Og syntes bestemt ikke prisen er for meget når man tænker på hvad det tager af tid og lave......

mange tak savner sådan noget konstruktivt at lave her om aftenen... så jeg ikke bare sidder her

Anmeld

31. januar 2011

Loa

Kay skriver:

mange tak savner sådan noget konstruktivt at lave her om aftenen... så jeg ikke bare sidder her

Sådan har jeg det også, jeg kan ikke bare sidde stille og se tv uden at fumle med et eller andet i hænderne......

Anmeld

31. januar 2011

Kay

Loa skriver:

Sådan har jeg det også, jeg kan ikke bare sidde stille og se tv uden at fumle med et eller andet i hænderne......

nemlig... og sys måske nok jeg er lige riligt nok her inde... selvom det er en fantastisk dejlig side

Anmeld

3. marts 2012

Buxbom88

Hej. Kan man stadig bestille sådan en dåbs ting hos dig. Vil rigtig gerne have lavet en. Mvh Michelle

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Nej hvor er de fine, kan man lave 2 som kunne passe sammen, til pige og dreng, altså hvor de ikke er direkte ens men passer sammen i stil osv, kunne godt finde på at bestille til mine, når lillepigen er født :-)

Anmeld

3. marts 2012

MaleneJensen

Kay skriver:

ved ikke om der er nogle der har interesse for at bestille sådan et... men her er hvad jeg sidder og sysler med når der kommer nye små i familien og blandt vennerne, har massere af mønstre og kan lave mange forskellige ting

de er så fantastiske sådan nogle der min mor laver dem også til ungerne i min familie, Den min datter fik betyder bare alt.. det enfantastisk dåbsgave..

Anmeld

4. marts 2012

Kay

Buxbom88 skriver:

Hej. Kan man stadig bestille sådan en dåbs ting hos dig. Vil rigtig gerne have lavet en. Mvh Michelle

havde helt glemt at jeg havde lavet denne tråd men ja det kan man godt...

du kan bare skrive en pb og så kan vi aftale nermere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.