rikkekrogh skriver:
Uhh jeg fik morfin og contalgin under 6 timer og var HELT bims. Husker dælme ikke meget fra det første døgn og derefter blev min dreng indlagt på neonatal mens vi blev indlogeret på et hotel... Derfor forbinder jeg kejsersnit med noget skidt... men selve operationen var en super oplevelse og det kan det blive igen... som tidligere skrevet så er der mange positive ting ved pks.
Husker det egentlig heller ikke som om jeg havde SÅ mange smerter, men igen, jeg sad jo ved Jonathans side og var ret ligeglad med mig selv og mit kejsersnit
.
Hvordan har du det nu her efter nogle dage???
Jeg kan faktisk heller ikke huske helt almindelige ting fra det første døgn, er glad for at jeg hurtigt fik slukket for den morfin. Det er ikke nemt at skulle være mor, tilstede osv. og så samtidig være helt væk i dopingskyer.
Jeg har det rigtig godt nu. Jeg fik fjernet "sting" i går. Jeg er stadig en lille smule øm, mest indvendig, men ellers er alt fint. Jeg kunne sove på siden efter tre-fire døgn, og går uden problemer nu. Så det er dejligt. Det var sådan set kun de første tre døgn jeg var generet af det, men det kan man jo ligeså godt være efter en almindelig fødsel?
Anmeld