Hej med Jer...
Sidder her og ønsker på livet løs... 
Ved mit sidste lægebesøg, fortæller doktor at baby ligger solidt med nummeren NEDAD!!! Hvad er nu det for noget? Ved sidste graviditet stod Jonathan fast ret tidligt. Den fødsel var forfærdenlig og endte efter 36 timer i aks og en tur på neonatalafdelingen med en syg dreng.
Denne gang kunne jeg vælge frit mellem kejsersnit og vaginal fødsel og jeg vælger (som den oplyste sygeplejerske jeg er
) at føde vaginalt - og tænk engang - jeg GLÆDER mig sgu... altså lige indtil den doktor Frølich, fortæller nyheden.
Jeg er slet ikke klar på et pks... og man vender ikke på kvinder, der tidligere har fået kejsersnit. Håber og beder til at baby vender sig, så jm den 19 kan fortæller, at den ligger som den skal
.
- og nå ja, nu er jeg begyndt at lægge mærke til ALT i maven... og tænk sig, jeg synes den har flyttet sig - hikkene kommer ikke fra højre side, men nede fra underlivet - og synes ikke jeg kan mærke hovedet i højre side mere... men men det kan jo være ønsketænkning... Mon der er nogen, der har erfaringer med hvordan det føles når baby vender rigtigt - jeg husker det ikke fra sidst...
Klemmer Rikke
Anmeld