Vil så gerne være MOAR igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

nathja

jeg blev også skruk igen ikke lang tid efter jeg fik min datter, min mand og jag har hele tiden snakket om flere børn, vi fandt ud af da vores datter var 9 måneder og jeg var på vej tilbage på arbejde a tjeg  ventede mig igen. vi har 1 1/2 års forskel på vores 2 troldebørn og de elsker hinanden, der er meget arbejde i 2 blebørn, men det går som nok..

vores søn er nu 9 måneder og vi er begyndt at snakke om den næste, vio er bare i den situation at vi bare skal tænke på det så sker det, det har det gjort de andre gange, for ingen af vores har været planlagt.

nathja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Hvem?

Fru'Rugaard skriver:

Hej!
Jeg har min datter på 9 mdr, sammen med min kæreste
Allerede da vores datter var 1 måned, begyndte jeg at snakke om at jeg gerne ville have nr. 2
Problemer er bare at min kæreste mener at vi først skal havde den næste når Maja er 2-3 år, og det er jeg sånset også gået med til- men nu er jeg bare blevet skruk!! :O
Jeg vil så gerne være gravid igen, føde igen, blive mor igen!
Åhh ha, vil bare så gerne - men som vores liv ser ud nu, er det ikke særlig praktisk, jeg skal starte i skole, og vil selfølgelig gerne færdiggøre en udd. men hvor vil jeg os bare gerne have en bebs mere
Skulle bare lige ud med det!

Rikke - mor til Maja på 9 mdr.

Kender det AL for godt, da min førstefødte var 1 mdr begyndte jeg også, og fik ret hurtig manden med på at vores børn skulle være tætte, så da min dreng var 3 mdr, var der igen de gyldne streger - og det er der kommet endnu en gudeskøn dreng ud af - så nu er jeg mor til 2 drenge fra 2010, med kun 11 mdrs. mellemrum og det er lykken

Anmeld

2. februar 2011

Millesmammi

jeg er også helt vildt skruk! vil så gerne ha en mere, men vil bare på den anden side også så gerne blive færdig med min udd. først, som er om 4 ÅR! har bare ikke lyst til at der skal være så mange år imellem mine børn .. her er kæresten ikke noget problem, da det er ham der startede med så gerne ville have en til! ..

Anmeld

2. februar 2011

Fru'Rugaard

SanneBoe skriver:

Kender det AL for godt, da min førstefødte var 1 mdr begyndte jeg også, og fik ret hurtig manden med på at vores børn skulle være tætte, så da min dreng var 3 mdr, var der igen de gyldne streger - og det er der kommet endnu en gudeskøn dreng ud af - så nu er jeg mor til 2 drenge fra 2010, med kun 11 mdrs. mellemrum og det er lykken

Åh hbor lyder det bare rigtig dejligt
Tillykke med det

Anmeld

2. februar 2011

Hvem?

Fru'Rugaard skriver:

Åh hbor lyder det bare rigtig dejligt
Tillykke med det

Det' skønt, er glad for de blev så tætte, selvom vi var overrasket over det gik så hurtigt

Anmeld

2. februar 2011

Fru'Rugaard

SanneBoe skriver:

Det' skønt, er glad for de blev så tætte, selvom vi var overrasket over det gik så hurtigt

Vi har snakket om at vi skal igang igen når Maja er 2 år ca, eller når jeg har taget 14 måneder af min uddannelse

Anmeld

2. februar 2011

Shoppingmor

Kan godt sætte mig ind i dine følelser og tanker, men jeg har lidt lyst til at sige til dig:

NYD NU DEN DEJLIGE DATTER DU HAR  

Når du sidder med 2 eller 3 børn som alle kræver nærvær/opmærksomhed/etc.og du føler dig utilstrækkelig, så ville du ønske (ihvertfald for en stund) at du stadig kun havde 1 (taler desværre af erfaring).

Den søde tid med det første barn er og bliver noget helt specielt, og den kommer aldrig tilbage, det bliver aldrig det samme anden og tredje gang, så prøv at lev i nuet og nyd det barn du har nu

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.