Vil så gerne være MOAR igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Vingummien

Så er vi 2

Og min han er så 2½ år og er så klar. Men skal man være 2 til det, ja så bliver man jo nødtil at være enig Men om 6 mdr er han allerede over den alder hvor jeg gerne ville have nr 2. Men ikke alt der bliver som man gerne vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Fru'Rugaard

louiseandersen85 skriver:

hvor er det fedt du har det sådan, for det er presis som mig!

jeg har været skruk siden fødslen (kejsersnit i mit tilfælde). Min dreng er 10 mrd nu og glææææææder mig til næste.

Glæder mig til timerne efter den lille er kommet til verden, det var bare SÅ stort.

Ja, du har fuldstændig ret
Jeg glæder mig bare vildt meget til den næste fødsel!
Jeg prøver at overtale kæresten, men tror desværre ikke det nytter noget

Anmeld

11. januar 2011

Fru'Rugaard

SussieThyssen skriver:

Ja, det kender man jo, men det er jo smart at få de andre ting på plads først..og at der er lidt mere afstand på de små

Kærligst
Sussie

Ja, det er rigtigt
Det er os derfor i venter, men hvor er det forfærdeligt at være så skruk

Anmeld

11. januar 2011

Fru'Rugaard

merle2010 skriver:

sådan har jeg det bare osse.. min datter er 8 mdr, og alle mine bekendte er bare gravide igen min mand synes også vi skal vente til hun er 2 - 3år, men der er sku bare lang tid til.. jeg er seriøst skruk.. det er helt forfærdeligt, ser bare gravide maver og små babyer overalt.. suk.. så ved UDEMÆRKET hvordan du har det

Rart at der er andre i samme båd
Men, vi må hvis bare have tålmodigheden med os

Anmeld

11. januar 2011

Fru'Rugaard

Tulipan skriver:

Så er vi 2

Og min han er så 2½ år og er så klar. Men skal man være 2 til det, ja så bliver man jo nødtil at være enig Men om 6 mdr er han allerede over den alder hvor jeg gerne ville have nr 2. Men ikke alt der bliver som man gerne vil

Nej, det har du ret i
Man behøver ikke at være 2 til det

Anmeld

11. januar 2011

Dansker i England

Jeg forstår dig 100% - er selv utrolig skruk men har ikke nogen mand, hvilket ikke er en god kombination

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Fru'Rugaard skriver:

Ja, det er rigtigt
Det er os derfor i venter, men hvor er det forfærdeligt at være så skruk

Hehe ja...jeg har været konstant skruk siden jeg var 16, og det er da ikke mindre nu hvor jeg er blevet bedstemor

Anmeld

11. januar 2011

Fru'Rugaard

SussieThyssen skriver:

Hehe ja...jeg har været konstant skruk siden jeg var 16, og det er da ikke mindre nu hvor jeg er blevet bedstemor

Nej det kan jeg da godt forstå hehe..

Anmeld

11. januar 2011

SussieThyssen

Nej det kan jeg da godt forstå hehe..

Uhh min datter var lige inde forbi med Ida i søndags til en kop te..og lilletrolden var vågen..eiii..sådan en lille marcipanklump.
Og så kom hun med nøjagtig de samme knirkelyde som min datter gjorde...fik jeg lige abstinenser.

Anmeld

11. januar 2011

Fru'Rugaard

SussieThyssen skriver:

Uhh min datter var lige inde forbi med Ida i søndags til en kop te..og lilletrolden var vågen..eiii..sådan en lille marcipanklump.
Og så kom hun med nøjagtig de samme knirkelyde som min datter gjorde...fik jeg lige abstinenser.

Det lyder hårdt
Så må du vel låne dine børnebørn engang imellem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.