Vil så gerne være MOAR igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.896 visninger
36 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Fru'Rugaard

Hej!
Jeg har min datter på 9 mdr, sammen med min kæreste
Allerede da vores datter var 1 måned, begyndte jeg at snakke om at jeg gerne ville have nr. 2
Problemer er bare at min kæreste mener at vi først skal havde den næste når Maja er 2-3 år, og det er jeg sånset også gået med til- men nu er jeg bare blevet skruk!! :O
Jeg vil så gerne være gravid igen, føde igen, blive mor igen!
Åhh ha, vil bare så gerne - men som vores liv ser ud nu, er det ikke særlig praktisk, jeg skal starte i skole, og vil selfølgelig gerne færdiggøre en udd. men hvor vil jeg os bare gerne have en bebs mere
Skulle bare lige ud med det!

Rikke - mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

afrobabies

Fru'Rugaard skriver:

Hej!
Jeg har min datter på 9 mdr, sammen med min kæreste
Allerede da vores datter var 1 måned, begyndte jeg at snakke om at jeg gerne ville have nr. 2
Problemer er bare at min kæreste mener at vi først skal havde den næste når Maja er 2-3 år, og det er jeg sånset også gået med til- men nu er jeg bare blevet skruk!! :O
Jeg vil så gerne være gravid igen, føde igen, blive mor igen!
Åhh ha, vil bare så gerne - men som vores liv ser ud nu, er det ikke særlig praktisk, jeg skal starte i skole, og vil selfølgelig gerne færdiggøre en udd. men hvor vil jeg os bare gerne have en bebs mere
Skulle bare lige ud med det!

Rikke - mor til Maja på 9 mdr.

Det er bare også den bedste følelse Jeg er gravid igen, og min datter kommer til at være 2½ når jeg skal føde den næste

Anmeld

10. januar 2011

Fru'Rugaard

victoria2008 skriver:

Det er bare også den bedste følelse Jeg er gravid igen, og min datter kommer til at være 2½ når jeg skal føde den næste

Ja, jeg savner det!
tillykjke med det, hvor må det være dejligt

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Ja, det kender man jo, men det er jo smart at få de andre ting på plads først..og at der er lidt mere afstand på de små

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Fru'Rugaard skriver:

Ja, jeg savner det!
tillykjke med det, hvor må det være dejligt

Det er det også, men jeg får nok af arbejde, jeg er alene Men det var planlagt

Anmeld

10. januar 2011

Fru'Rugaard

victoria2008 skriver:

Det er det også, men jeg får nok af arbejde, jeg er alene Men det var planlagt

nå okay, held og lykke

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Fru'Rugaard skriver:

nå okay, held og lykke

Tak for det

Anmeld

10. januar 2011

Fru'Rugaard

victoria2008 skriver:

Tak for det

Var så lidt da

Anmeld

10. januar 2011

LR85

hvor er det fedt du har det sådan, for det er presis som mig!

jeg har været skruk siden fødslen (kejsersnit i mit tilfælde). Min dreng er 10 mrd nu og glææææææder mig til næste.

Glæder mig til timerne efter den lille er kommet til verden, det var bare SÅ stort.

Anmeld

10. januar 2011

merle2010

sådan har jeg det bare osse.. min datter er 8 mdr, og alle mine bekendte er bare gravide igen min mand synes også vi skal vente til hun er 2 - 3år, men der er sku bare lang tid til.. jeg er seriøst skruk.. det er helt forfærdeligt, ser bare gravide maver og små babyer overalt.. suk.. så ved UDEMÆRKET hvordan du har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.