Maveskinds opration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Svei

Anne85 skriver:

Er det rigtigt... wii... så ku der jo være håb forude  Har du betalt for noget tilvalg gennem sygesikringen så? Må jeg spørge for "slemt" dit tilfælde var?

Ja, det har jeg...et år med udvidet operationsdækning....mit var slemt...synes jeg..her er et par billeder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Dinna88

10. januar 2011

Fines mor

Jeg fik fjernet 3,5 kilo maveskind, og i kan se det på kundal.dk - der er før og efter billeder.

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

ESB. skriver:

Ja, det har jeg...et år med udvidet operationsdækning....mit var slemt...synes jeg..her er et par billeder..

Mit minder faktisk meget om dit. Hvordan gør man?? Jeg mener - skal jeg købe en tilvalgsforsikring ved sygesikring danmark? Lige nu er jeg jo abre basis medlem. Og skal jeg henvises af min læge eller lignende.

Uh hvor ku jeg tænke mig det

Anmeld

10. januar 2011

Svei

Anne85 skriver:

Mit minder faktisk meget om dit. Hvordan gør man?? Jeg mener - skal jeg købe en tilvalgsforsikring ved sygesikring danmark? Lige nu er jeg jo abre basis medlem. Og skal jeg henvises af min læge eller lignende.

Uh hvor ku jeg tænke mig det

Ingen henvisning eller noget...slet ikke..du vælger bare det sted du vil og så lægger du penge ud og får retur få dage efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.