Maveskinds opration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.117 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Anne85

Hej piger

Jeg skriver af ren nysgerrighed - tænker at der måske er nogen af jer der har erfaring på området?

Hvad koster det at få fjernet løst maveskind efter et vægttab (+evt lille fedtsugning)?? Er det noget man på nogen måde kan få tilskud til??

Jeg har for år tilbage tabt 40 kg - hvilket naturligvis har gjort det hele lidt slapt  Siden der har jeg fået to børn og under begge garviditeter taget enormt meget på - det hele er dog næsten tabt igen - men min krop ser jo frygtelig ud efter at have været udvidet så mange gange  Så skal ærligt indrømme at tanken om af få fjernet alt det løse maveskind gennem operation tiltaler mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

otlitrom

Har du snakket med egen læge ang. mulighederne? Er i øjeblikket i praktik et sted hvor de laver den slags operationer, og det er bl.a. folk med vægttab.. Men jeg ved ikke, hvad kravene er. Jeg synes dog at 40 kg lyder som et godt udgangspunkt

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

kitty skriver:

Har du snakket med egen læge ang. mulighederne? Er i øjeblikket i praktik et sted hvor de laver den slags operationer, og det er bl.a. folk med vægttab.. Men jeg ved ikke, hvad kravene er. Jeg synes dog at 40 kg lyder som et godt udgangspunkt

Nej det har jeg faktisk ikke. Er ikke en tanke jeg har tænkt helt til ende  Er bare led og ked af min mave som kun er blevet grimmere og grimmere efter hver graviditet. Dog tror jeg ikke den er så slap og grim som den kunne være - de 40 kg er tabt for ca 5 år siden - og i en alder af 20 år trækker maven sig nok alt andet lige bedre sammen end hvis man havde tabt de 40 kg som 40 årig

Men er det ikke noget med at man ikke længere kan få tilskud fra det offntlige?? Og hvem søren afgør hvornår det er "slemt nok" - gør lægen det ud fra at se på mig eller ud fra min historie

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

kitty skriver:

Det skulle vel aldrig være Mølhol du er i praktik på?

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

Anne85 skriver:

Det skulle vel aldrig være Mølhol du er i praktik på?

Mølholm skulle der selvfølgelig stå

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

Ej hvor sjovt du laver en tråd om det - har lige tænkt på det idag; at jeg måske skulle have sådan een når vi lige har smidt de sidste kilo!

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Anne85 skriver:

Nej det har jeg faktisk ikke. Er ikke en tanke jeg har tænkt helt til ende  Er bare led og ked af min mave som kun er blevet grimmere og grimmere efter hver graviditet. Dog tror jeg ikke den er så slap og grim som den kunne være - de 40 kg er tabt for ca 5 år siden - og i en alder af 20 år trækker maven sig nok alt andet lige bedre sammen end hvis man havde tabt de 40 kg som 40 årig

Men er det ikke noget med at man ikke længere kan få tilskud fra det offntlige?? Og hvem søren afgør hvornår det er "slemt nok" - gør lægen det ud fra at se på mig eller ud fra min historie

Jeg ved desværre ikke hvad de stiller som krav.. Og hvad de har af holdning ang. tilskud. Men jeg er i "det offentlige", ikke privat, så jeg ved det bliver lavet.. Jeg tror du skal snakke med egen læge, og så henviser han dig måske videre til plastic'erne.. Så de kan tage stilling?

Ved godt det er en halv hjælp...

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

DAs mor skriver:

Ej hvor sjovt du laver en tråd om det - har lige tænkt på det idag; at jeg måske skulle have sådan een når vi lige har smidt de sidste kilo!

Uha jeg tænker på det dagligt  men ved at det koster 36.000 på Mølholm som er den nærmeste privatklinik - og de penge har jeg squ ikke lige

Ved du om man kan få tilskud?

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

Anne85 skriver:

Uha jeg tænker på det dagligt  men ved at det koster 36.000 på Mølholm som er den nærmeste privatklinik - og de penge har jeg squ ikke lige

Ved du om man kan få tilskud?

Nej ved intet om det desværre...

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Har prøvet at google. synes ikke jeg finder det store....

Jeg håber du finder ud af det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.