Maveskinds opration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Rockertand

Prøv at google "abdominalplastik" og "tilskud", så kommer svaret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Missi

Hey

Jeg tror lige jeg har det svar du skal bruge

Skal selv til at igang med at søge da jeg har hft et vægttab på 80 kg

Det du skal gøre er at snakke med din læge - han vuder (staves) om det er slemt nok til at du skal ha operationen betalt - ved kravene ikke er så hårde, altså du skal være genert af det, både psykisk og fysisk - som f.eks kan være at du er meget øm under maven osv osv

Det bedste forslag jeg så kan give dig er at få din henvisning sendt til Give friklinik, de har de bedste kiruger inden for det område af plastikoperationer her i DK

Der efter kommer du til en forundersøgelse hvor de ligger en plan for dig, og en evt. op dato

Håber det gav dig lidt håb

kram

Anmeld

10. januar 2011

wiebking

De siger at maven skal hænge ca 4 cm og du skal have gener af det i form af svamp eller lignende før de overhovedet vil overveje det..der er desværre rigtig mange der bliver afvist fordi de ikke mener det er slemt nok...Jeg har stort set droppet at få det gennem det offentlige..det jeg i stedet har gjort, er at melde mig ind i sygesikring Danmark og de giver faktisk et enormt tilskud til den operation..for den "lille" operation giver de vist 27,000 ud af 30,000..så din egen betaling er på 3000kr... det var da en mulighed..Jeg skal så have den helt store da mine mavemuskler er helt smadret og skal syes sammen også og mit løse hud sidder overalt på maven..

Anmeld

10. januar 2011

Svei

Jeg er blevet opereret gennem sygesikringen danmark...de giver et tildskud på op til 25.000kr og max 85% af beløbet...og du skal ikke godkendes af andre end den kirurg der skal fixe dig... jeg er lykkelig for min nye stramme mave og synes selv den ser helt naturlig ud..

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

Missi skriver:

Hey

Jeg tror lige jeg har det svar du skal bruge

Skal selv til at igang med at søge da jeg har hft et vægttab på 80 kg

Det du skal gøre er at snakke med din læge - han vuder (staves) om det er slemt nok til at du skal ha operationen betalt - ved kravene ikke er så hårde, altså du skal være genert af det, både psykisk og fysisk - som f.eks kan være at du er meget øm under maven osv osv

Det bedste forslag jeg så kan give dig er at få din henvisning sendt til Give friklinik, de har de bedste kiruger inden for det område af plastikoperationer her i DK

Der efter kommer du til en forundersøgelse hvor de ligger en plan for dig, og en evt. op dato

Håber det gav dig lidt håb

kram

Tror "desværre" ikke jeg vil kunne få min læge til at synes det er slemt nok så - jeg er ikke generet af det rent fysisk - det er kun kosmetisk - altså jeg er ed af at den ser sådan ud og jeg er træt af stadig at se tyk ud selvom jeg har tabt så mange kilo

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

ESB. skriver:

Jeg er blevet opereret gennem sygesikringen danmark...de giver et tildskud på op til 25.000kr og max 85% af beløbet...og du skal ikke godkendes af andre end den kirurg der skal fixe dig... jeg er lykkelig for min nye stramme mave og synes selv den ser helt naturlig ud..

Er det rigtigt... wii... så ku der jo være håb forude  Har du betalt for noget tilvalg gennem sygesikringen så? Må jeg spørge for "slemt" dit tilfælde var?

Anmeld

10. januar 2011

Fines mor

Anne85 skriver:

Hej piger

Jeg skriver af ren nysgerrighed - tænker at der måske er nogen af jer der har erfaring på området?

Hvad koster det at få fjernet løst maveskind efter et vægttab (+evt lille fedtsugning)?? Er det noget man på nogen måde kan få tilskud til??

Jeg har for år tilbage tabt 40 kg - hvilket naturligvis har gjort det hele lidt slapt  Siden der har jeg fået to børn og under begge garviditeter taget enormt meget på - det hele er dog næsten tabt igen - men min krop ser jo frygtelig ud efter at have været udvidet så mange gange  Så skal ærligt indrømme at tanken om af få fjernet alt det løse maveskind gennem operation tiltaler mig. 

Hvis det er slemt, så kan du få det betalt. Jeg fik selv mit betalt tilbage i 2000

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

wiebking skriver:

De siger at maven skal hænge ca 4 cm og du skal have gener af det i form af svamp eller lignende før de overhovedet vil overveje det..der er desværre rigtig mange der bliver afvist fordi de ikke mener det er slemt nok...Jeg har stort set droppet at få det gennem det offentlige..det jeg i stedet har gjort, er at melde mig ind i sygesikring Danmark og de giver faktisk et enormt tilskud til den operation..for den "lille" operation giver de vist 27,000 ud af 30,000..så din egen betaling er på 3000kr... det var da en mulighed..Jeg skal så have den helt store da mine mavemuskler er helt smadret og skal syes sammen også og mit løse hud sidder overalt på maven..

Ja okay - sårn er jeg jo bestemt ikke genret

Men det var da et kæmpe tilskud man kan få gennem sygesikringen. Er der så ingen der skal "godkende" een? Og skal man ikke henvises på nogen måde?

Anmeld

10. januar 2011

Anne85

Fines mor skriver:

Hvis det er slemt, så kan du få det betalt. Jeg fik selv mit betalt tilbage i 2000

Det er ikke slemt som sådan - kun rent kosmetisk - altså jeg er træt af at ha en "pølle" hud nederst på maven når nu jeg har tabt mig alle de kilo og burde være flot slank

Anmeld

10. januar 2011

Fines mor

Anne85 skriver:

Det er ikke slemt som sådan - kun rent kosmetisk - altså jeg er træt af at ha en "pølle" hud nederst på maven når nu jeg har tabt mig alle de kilo og burde være flot slank

Så skal du nok betale selv, prisen er FRA 28.000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.