Hvis man har alt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. januar 2011

fit_fys

Må jeg sætte et link op på min facebook side med den? Kender en del der søger i København...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Tja, sådan bor jeg. Mine venner har altid kaldt mit hjem for operationsstuen. Rydeligt og rent!

Det ændrer sig nok, når de så kan begynde at rode rundt. Lige nu ligger de jo bare, hvor man har placeret dem.

På barselsafdelingen sagde de til mig, at de aldrig havde set et så flot tvillingestue før. De plejer at skulle bede forædrene og at rydde op, så rengøringen kan komme til..hahaha. Man har vel alle sine neuroser.. haha

Hi hi har også altid haft det sådan selv

Må indrømme jeg er blevet en smule mere afslappet men jeg kan ikke rode   Det er helt seriøst , jeg roder ikke og kan slet ikke finde ud af det , hvor vil du flytte hen ??

Anmeld

10. januar 2011

Vial

Muffi<3 skriver:

Hi hi har også altid haft det sådan selv

Må indrømme jeg er blevet en smule mere afslappet men jeg kan ikke rode   Det er helt seriøst , jeg roder ikke og kan slet ikke finde ud af det , hvor vil du flytte hen ??

Det er da også meget lettere at have det ryddeligt. Så finder man lettere tingene igen.

Nogle gange, så tager jeg nogle blade og smider henkastet på bordet inden jeg får gæster. Dvs. jeg roder lidt inden der kommer folk modsat mange andre, der rydder op.. hahaha

Jeg har allerede fundet noget - det er i Roskilde.

Anmeld

10. januar 2011

Vial

T.K. skriver:

Må jeg sætte et link op på min facebook side med den? Kender en del der søger i København...

Ja, det må du gerne.

Skønt profilbillede du har. Kiggede lige en ekstra gang.. TÆnkte, det var lidt modigt, hvis det var DIG der lå der.. hahaha.

Anmeld

10. januar 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Det er da også meget lettere at have det ryddeligt. Så finder man lettere tingene igen.

Nogle gange, så tager jeg nogle blade og smider henkastet på bordet inden jeg får gæster. Dvs. jeg roder lidt inden der kommer folk modsat mange andre, der rydder op.. hahaha

Jeg har allerede fundet noget - det er i Roskilde.

Uha kender det godt , syntes ind i mellem der er lidt hyggeligere hos folk der kan rode lidt

Anmeld

11. januar 2011

fit_fys

KaMa skriver:

Ja, det må du gerne.

Skønt profilbillede du har. Kiggede lige en ekstra gang.. TÆnkte, det var lidt modigt, hvis det var DIG der lå der.. hahaha.

Har sendt linket rundt på mail også.. kender nemlig nogen der kender nogen osv. der skal flytte til kbh.

Du er faktisk ikke den eneste der tror det er mig der ligger der... Det er dog min mand  Synes da ikke han har så store bryster...

Anmeld

11. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er super fin  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.