Hvis man har alt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
957 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Vial

...Så skulle man måske lige have et sted at opbevare det..

I dag har jeg i samråd med ejendomsmægler barberet 100.000 af prisen på min lejlighed i Søborg. Av av, nu er jeg evig forgældet, men kan bare ikke bo så langt fra familien, så gæld må være gæld.

Her kan I se den: I er vekomne til at købe den..haha (regner dog kun med at folk kigger - det er jo den dyrt betalte mægler, som skal stå for salget.. )

Prisen er vist ikke rettet endnu, men den koster nu kun 395.000 kr.

http://www.lokalbolig.dk/k%F8b/ejerbolig.htm#1197-16

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Den er sku lækker

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

9. januar 2011

Lady Marion <3

wawww den er fed ,, jeg tænker straks ,,, hvordan kan en enlig mor med twins bo så flot og ryddeligt

Anmeld

9. januar 2011

JuelZ

satme ærgeligt det ligger der hvor det ligger ellers så havde jeg altså købt den, det er virkelig smukt !!

Anmeld

9. januar 2011

Vial

Muffi<3 skriver:

wawww den er fed ,, jeg tænker straks ,,, hvordan kan en enlig mor med twins bo så flot og ryddeligt

Tja, sådan bor jeg. Mine venner har altid kaldt mit hjem for operationsstuen. Rydeligt og rent!

Det ændrer sig nok, når de så kan begynde at rode rundt. Lige nu ligger de jo bare, hvor man har placeret dem.

På barselsafdelingen sagde de til mig, at de aldrig havde set et så flot tvillingestue før. De plejer at skulle bede forædrene og at rydde op, så rengøringen kan komme til..hahaha. Man har vel alle sine neuroser.. haha

Anmeld

9. januar 2011

Vial

TinaMajdah91Juel skriver:

satme ærgeligt det ligger der hvor det ligger ellers så havde jeg altså købt den, det er virkelig smukt !!

Tak - ja, den er så fin. Det er også et skønt sted. 2 min til Netto, Irma og Fakta. Jeg bor i nr. 3, og oppe i krydset ligger alle forretningerne. Skønt!

Det duer bare ikke, når familien bor i Roskilde. Der har jeg fået lejlighed nu, så smider lige nu 8.000 ud af vinduet hver måned til den lejlighed.. skrækkeligt!

Anmeld

9. januar 2011

Vial

numsefisk skriver:

Den er sku lækker

Takker - den er helt nyistandsat med gulvvarme i HELE huset. Fantastisk.

Anmeld

9. januar 2011

JuelZ

KaMa skriver:

Tak - ja, den er så fin. Det er også et skønt sted. 2 min til Netto, Irma og Fakta. Jeg bor i nr. 3, og oppe i krydset ligger alle forretningerne. Skønt!

Det duer bare ikke, når familien bor i Roskilde. Der har jeg fået lejlighed nu, så smider lige nu 8.000 ud af vinduet hver måned til den lejlighed.. skrækkeligt!

åååh det kan jeg godt forstå... hvorhenne i roskilde har du fået tilbudt (du behøver ikke præcis skrive gadenavn og lign) men er født og opvokset i Roskilde så det ku da være lidt sjovt hvis du kommer til at bo et sted hvor jeg selv eller min familie har boet

Anmeld

9. januar 2011

Vial

TinaMajdah91Juel skriver:

åååh det kan jeg godt forstå... hvorhenne i roskilde har du fået tilbudt (du behøver ikke præcis skrive gadenavn og lign) men er født og opvokset i Roskilde så det ku da være lidt sjovt hvis du kommer til at bo et sted hvor jeg selv eller min familie har boet

Jamen, jeg har fået lejlighed i Himmelev i Klosterengen. Bor der allerede, så er pænt presset med økonomien. Det var desværre ikke et valg. Jeg blev nødt til at være tæt på mine forældre, når jeg er alene med to babyer. Sådan ser jeg på det.

Anmeld

9. januar 2011

JuelZ

KaMa skriver:

Jamen, jeg har fået lejlighed i Himmelev i Klosterengen. Bor der allerede, så er pænt presset med økonomien. Det var desværre ikke et valg. Jeg blev nødt til at være tæt på mine forældre, når jeg er alene med to babyer. Sådan ser jeg på det.

årh det er os et dejligt sted du er kommet hen så efter min mening... men jeg kan skam godt følge dig, men hvor jeg ærgelig over at den ligger hvor den ligger øvbøv for vi leder selv efter hus/ejerlejlighed og lejebolig da vi står og er blevet smidt ud her hvor vi bor grundet uenighed angående skimmelsvamp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.