[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f]
Nu' det jo snart! 3 uger kun. Hvad blev det til med mad? Pizza og kage 8D
Er der ikke flere, der skal med? Lokke lokke!!!
Knus Line[/citat]
Du har ret 8D Jeg har lige ordnet terassen i dag, for hvis vi bliver så mange som alt tyder på, bliver vi nødt til at sidde derude. Men jeg trækker en stor pressening ned over de åbne sider, så vi kan sidde lunt.
Mad: Jeg ved ikke, hvad der er gået galt med mit bespisnings-planlægnings-evne, men jeg er helt lost 8(
Hvad skal vi gøre? Jeg har 10 tommelhjerneceller at gøre med, når det kommer til bestilling af mad udefra lige nu. Hvad skal jeg bestille? Hvornår betaler man? Kommer de bare med det den dag, man skal bruge det? Jaaaahrmen, prøv lige at hør mig :$
En anden ting er, at det er gået op for mig, at jeg jo slet ikke har service til alle... Men jeg har en hel masse plastik gafler 8D Nej, nu stopper jeg. Lur mig, om ikke det er et af de problemer, jeg helt selv godt kan finde ud af at løse.
Når vi har fundet ud af, hvad vi skal have at spise og hvor mange, jeg skal bestille til, så laver jeg lige en ordentlig invitation til jer med oplysninger om alting. F.eks. adresse, hvor tykke trøjer, det bliver nødvendigt at iføre sig, med samt what to medbringe i tilfælde af overnatningstrang.
NØØØJ, jeg glæder mig helt vildt til at se jer!!
Knus fra Birgitte[/citat]
Jaahh fyr da bare nogle pizzaèr på bordet... Så slipper vi også for bestik;)
Og så er den ged vidst barberet:P
Krams Henriette -der synes du er meget nuttet når du er forvirret(L)
Anmeld