Oktoberfest tilmelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. september 2008

birgittemarie

Gosh man, tiden løber fra mig og jeg har ikke helt overblik over, hvor mange vi bliver. Forsøgte at skrive jer ned i det gamle indlæg, men det løb af sporet, da jeg så nogle skrev, de kom i andre indlæg, så lad os lige samle os her.
Kopier lige min liste her og skriv jer på, jer, der ikke står her :) Og de næste, der skriver sig på: kopier sidst-kopierede liste og skriv jer på i stedet for min, hvis I forstår sådan en lille en... ;)

Moi
Joan
Loggi
Susan
Nadi
Ivf
Tina
Tynen
Hyner
Lisbeth
Astrid
Mebach
Lene
Siber

Knus fra Birgitte 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2008

linemus

Moi
Joan
Loggi
Susan
Nadi
Ivf
Tina
Tynen
Hyner
Lisbeth
Astrid
Mebach
Lene
Siber
Line

Knus Line - med vågent barn (gab)

Anmeld

12. september 2008

Ny mor

Kære BM og alle i andre skønne festaber :P Den lille i maven sætter dagsordenen og selvom jeg hader at melde fra, så kommer jeg ikke med denne gang....:'( :'( :'( Har bare ikke så meget overskud pt. - alt energi går til drengene og mine plejehunde i øjeblikket... Men søde tøser, jeg vender stærkt tilbage - for jeg håber da vi fortsætter med træf og fester, ik? ;) Juli07 er jo specielt og vi skal da hele dk rundt til fest og træf....ja, og hvem ved, en weekendtur til Norge og besøge fru Siber, ha, ha, ha, ej, nok bare en joke..... kh Birgitte (normalt festabe, men pt. hængt kat....)

Anmeld

12. september 2008

birgittemarie

Jubiiii Line!! Så skal du have kage (L) Øv Birgitte :'( Jeg kommer til at savne dig meget. Men jeg forstår dig nu godt. Jeg havde heller ikke orket det med en lille baby i væksthuset (L) Hvor langt er du henne nu? Knus til jer begge fra Birgitte

Anmeld

12. september 2008

bette

jeg vil gerne skrive mig på.. meeen venter lige til der er grønt lys fra svigerne.. som skal passe mikkel, da manden er på øvelse...

så et måske herfra

Anmeld

12. september 2008

birgittemarie

Weee, det lyder godt bette. Håber du kommer (L)

Anmeld

13. september 2008

Lene76

fedt vi blir så mange....:D glæder mig helt vildt

Anmeld

13. september 2008

linemus

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] Kære BM og alle i andre skønne festaber :P Den lille i maven sætter dagsordenen og selvom jeg hader at melde fra, så kommer jeg ikke med denne gang....:'( :'( :'( Har bare ikke så meget overskud pt. - alt energi går til drengene og mine plejehunde i øjeblikket... Men søde tøser, jeg vender stærkt tilbage - for jeg håber da vi fortsætter med træf og fester, ik? ;) Juli07 er jo specielt og vi skal da hele dk rundt til fest og træf....ja, og hvem ved, en weekendtur til Norge og besøge fru Siber, ha, ha, ha, ej, nok bare en joke..... kh Birgitte (normalt festabe, men pt. hængt kat....) [/citat] Øv Birgitte, jeg vil helt vildt gerne møde dig :'( Men næste gang, så!!!! Knus Line - der trods alt forstår

Anmeld

13. september 2008

linemus

Nu' det jo snart! 3 uger kun. Hvad blev det til med mad? Pizza og kage 8D Er der ikke flere, der skal med? Lokke lokke!!! Knus Line

Anmeld

13. september 2008

Tynen

Håber jeg stadig er velkommen selvom jeg ikke har været så meget på her på det sidste?! :S

Der er en masse ting (Som jeg ikke lige vil forpeste dette indlæg med) som fylder ret meget nu, så kan ikke rigtig overskue så meget lige pt.

Jeg GLÆDER mig så meget til at se jer, og håber at det er ok at jeg holder kunstpause :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.