TykkeTrunteMor skriver:
Stort
til dig, det er aldrig sjovt og få sådan en mistanke "bekræftet" eller hvordan man skal sige det...
Men går hun til noget sport? Ellers kunne du jo få hende med på et eller andet som får forbrændingen op? Evt. zumba hvis hun er glad for at danse...?
Nu ved jeg jo ikke hvordan i spiser, men begynde og lave mere salat, kylling, flere retter uden sovs og lign
Bare et forslag 
Håber i får det løst så hun ikke gennemgår en masse bøvl mht. mobning....!
Nej hun går ikke til sport men er meget aktiv i skolen...
Ja jeg frygter også denne mobning..jeg var selv den tykkeste i folkeskolen og det er også derfor jeg reagere på det her da jeg slet ikke ønsker hun skal samme helvede igennem som jeg selv var..det har jeg også prøvet at snakke med hende om, men 5 min senere er alt glemt...
Synes nu ikke vi spiser usundt som sådan, det er nok mere alt det imellem hun spiser...tog hende i går i at blive ved med at rende fra køkkenet og hendes værelse og spise rent toastbrød.... indtil jeg selvfølgelig opdagede det og så blev hun møg hidsig over jeg bad hende tage et stykke rugbrød eller et stykke groft knækbrød i stedet for...
Jeg kan slet slet ikke få hende til at spise nogen former for grønt.... og af frugt kan hun kun li æble og banan...
Og jeg ( så vel som andre forældre) ønsker jo ikke at sende mit barn i seng uden mad fordi hun ikke kan lide det sunde jeg sætter på bordet...ihhhh synes virkelig det er svært...
Anmeld