Mor til Frederic skriver:

Frederic har fået opkast syge, den lille mand.
Alt han har drukket idag er kommet op efter få minutter og han har intet mad spist. De få salt skruer han fik ned, kom lige så hurtigt op igen.
Suk, han drikker jo i forvejen 4-500 ml for lidt om dagen og har gjort det så længe at det ikke giver udslag i prøver og i flere mdr har haft stort set tørre ble'er. Kun hans morgen ble kan være nogenlunde normal. Først under hans indlæggelse i dec, at vi og lægerne fandt ud at han drikker for lidt. Han har aldrig været den drikker/ spiser meget.
Han har ligge på sofa, klodset op med puder.
Hver gang der var opkast i farvande begyndte han at græde, da hans krop laver opkast ' kramper' - hvor han bare krymper sammen af smerte i mave - muskler mm.
Jeg har stortset nået hver gang at smide alt jeg havde - løbe ind til ham og flyve ud til håndvasken, hvor han krymper sammen i mine arme, da han intet har at kaste op af.
Øv øv øv... Det har den bettemand bare slet ikke 'råd' til og håber han sover den ud i nat. Han har intet sagt efter han blev puttet 19.15 men har været derinde mange gange.
Er bare sådan i tvivl, da han jo drikker for lidt i forvejen og vi ikke kan renge med de tørre ble'er som sådan.
Men siger til mig selv hele tiden; vent - lad ham sove og håbe på at han i morgen er mere frisk, derved kan få lidt væske i ham.
Selv efter få små slurk saft, kom de retur. Ham og jeg har fået skiftet tøj en del gange og gulvene har også set sin omgang opkast.
Drengen der aldrig har været syg før...
Åhhhh nej og så ikke ham... Håber snart at han er ovenpå igen...
Håber ikke han taber sig for meget...