Arg... Det har vi bare slet ikke brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

åhh nej dog lille pus da... håber snart det går over og åhh håber snart han kan få noget i maven

kæmpe krammer til jer alle sammen

Vi håber også...

Han har sovet hele natten uden at sige noget, men vi var på skift derinde - da han var kold hele natten.

Men suk, han er ikke pæn at se på. Hver en ryghvirvl er synlig selv når han står og går. Selv med ble og bukser på, hænger hans bukser på hans synlige hofter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Vi håber også...

Han har sovet hele natten uden at sige noget, men vi var på skift derinde - da han var kold hele natten.

Men suk, han er ikke pæn at se på. Hver en ryghvirvl er synlig selv når han står og går. Selv med ble og bukser på, hænger hans bukser på hans synlige hofter..

åhhhh stakkels bette mand da.. det lyder bestem ikke godt... håber snart han er over sit sygdom så der ikke ryger flere kilo på ham

Anmeld

9. januar 2011

B&J skriver:

åhhhh stakkels bette mand da.. det lyder bestem ikke godt... håber snart han er over sit sygdom så der ikke ryger flere kilo på ham

Idag har han siddet og tegnet, ellers bare tullet rundt. 

Så vi har nogle flütes i ovn nu her som vi prøver om han vil have...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

B&J

håber han vil have et flüts

men ej kan ikke holde op med af smile han er bare sådan en smuk dreng og han smil får en til af blive blød i knæene han er så dejlig en dreng... men jo kan se hvad du mener han er godt nok tynd har jeg aldrig lagt mærke til før nu

Anmeld

9. januar 2011

B&J skriver:

håber han vil have et flüts

men ej kan ikke holde op med af smile han er bare sådan en smuk dreng og han smil får en til af blive blød i knæene han er så dejlig en dreng... men jo kan se hvad du mener han er godt nok tynd har jeg aldrig lagt mærke til før nu

Tak...

Ja han er herlig og er god til at skjule at han er skidt. 

I dp, når han ikke har mere energi, så istedet for at lige sætte sig ned eller lign - så sætter han tempo mere op. Ikke om han viser han ikke kan mere.

Dp er begyndt at sætte sig med ham, så han lige kan lade lidt op.

Det er først når hans krop bukker helt under, at han bliver 'tvunget' i knæ af hans egen krop.

Han har altid været slank at se på og de perioder han spiser endnu mindre kan vi se på hans krop at den bliver mere 'knoglet' at se og røre ved.

Men hans hjerne fejler ihvertfald intet.

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Tak...

Ja han er herlig og er god til at skjule at han er skidt. 

I dp, når han ikke har mere energi, så istedet for at lige sætte sig ned eller lign - så sætter han tempo mere op. Ikke om han viser han ikke kan mere.

Dp er begyndt at sætte sig med ham, så han lige kan lade lidt op.

Det er først når hans krop bukker helt under, at han bliver 'tvunget' i knæ af hans egen krop.

Han har altid været slank at se på og de perioder han spiser endnu mindre kan vi se på hans krop at den bliver mere 'knoglet' at se og røre ved.

Men hans hjerne fejler ihvertfald intet.

Nej han er en dreng der vil hygge sig og lege han har ikke tid til af vise han er træt godt dp kan få ham giret lidt ned så han kan lade op igen....

og nej han er en dejlig dreng og især ud fra billeder ligner han en super frisk og livsglad dreng  elsker han billeder

Anmeld

9. januar 2011

Skouboe

Stakkels lille skat

Nu ved jeg ikke om han er modtagelig for argumenter, men Freja har haft de der maveomgange et par gange og her sidste gang satte jeg mig ned og snakkede lidt med hende.

Jeg forklarede hende at når man er syg og kaster op er det vigtigt at man drikker lidt vand eller saftevand indimellem, fordi det er vigtigt at have noget i maven, når man kaster op. Hvis man ikke har det, så gør det rigtigt ondt. Det er derfor man skal huske at drikke, også selvom man ikke har lyst til det.

Den købte hun og det virkede som om hun forstod, for hver gang hun havde kastet op, bad hun om lidt saftevand.

Anmeld

9. januar 2011

Skouboe skriver:

Stakkels lille skat

Nu ved jeg ikke om han er modtagelig for argumenter, men Freja har haft de der maveomgange et par gange og her sidste gang satte jeg mig ned og snakkede lidt med hende.

Jeg forklarede hende at når man er syg og kaster op er det vigtigt at man drikker lidt vand eller saftevand indimellem, fordi det er vigtigt at have noget i maven, når man kaster op. Hvis man ikke har det, så gør det rigtigt ondt. Det er derfor man skal huske at drikke, også selvom man ikke har lyst til det.

Den købte hun og det virkede som om hun forstod, for hver gang hun havde kastet op, bad hun om lidt saftevand.

Det er første gang i hans liv at han er syg, altså han har været små forkølet 5-6 gange. Ikke noget der har drillet ham.

Problemet er at han ikke selv melder sig, hverken til sult eller væske.

Frederic sad - lå - gik med sin drikkedunk med saft i, men hver gang han tog en slurk kom det op igen.

Hver gang han nåed at tage en del slurke, tænkte vi jes... Men det kom også op...

Anmeld

9. januar 2011

B&J skriver:

Nej han er en dreng der vil hygge sig og lege han har ikke tid til af vise han er træt godt dp kan få ham giret lidt ned så han kan lade op igen....

og nej han er en dejlig dreng og især ud fra billeder ligner han en super frisk og livsglad dreng  elsker han billeder

Han har jordens bedste dp'er.

Hun laver al mad selv, mums... SOm hun siger; ikke om de skal fyldes med alle de kunstige stoffer osv.

Så de får lakse tærte med rejer, hjemmelavet suppe, hjemmebagt rugbrød/ boller mm.

Tak, han er herlig uanset hvad hans vægt siger...

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Han har jordens bedste dp'er.

Hun laver al mad selv, mums... SOm hun siger; ikke om de skal fyldes med alle de kunstige stoffer osv.

Så de får lakse tærte med rejer, hjemmelavet suppe, hjemmebagt rugbrød/ boller mm.

Tak, han er herlig uanset hvad hans vægt siger...

hold da op mon også jeg kan blive passet hos han dp. hihihihi det lyder virkelig som et godt sted  især fordi hun gider gøre det store arbejde....

ja nemlig han er skøn lige meget hvad vægten siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.