Kan det mon lade sig gøre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

H+S Skjolgborg.

MatildeS skriver:

... At finde en mand der hverken har eller vil have biologiske børn? 

For det første så har jeg to børn med to forskellige mænd (de kalder dog den samme mand far og den ældstes biologiske far ser vi sjældent)

For det andet så ønsker jeg ikke at skulle have flere børn, for mig er to rigeligt. Her tænker jeg både økonomisk og praktisk mht. bolig, rejser osv.

Den tredje årsag er at "Hej, jeg har børn med tre forskellige mænd" ikke er en sætning der tiltaler mig synderligt 

Men kan det lade sig gøre at finde en mand der kan acceptere ikke at få biologiske børn? 

Jeg frygter jo helt at ende alene (sammen med mine guldklumper de næste mange år, naturligvis )

Hvor VILLE det dog være nemt hvis ungernes far og jeg bare kunne finde ud af det sammen, ingen af os ønsker flere børn  -Men nej, det sker næppe 

tro jeg helt sikkert på han er derud jeg har selv to børn med to mænd og skulle endelig ikke have flere men så møde jeg steen i 2007 rar dejlig man med en søn med sin eks og han viste hele vejen igennem jeg ikke ville have flere børn og det var ok for ham for vi have jo tre til sammen..

Men jeg må tilstå min kærlighed til ham og ønskede om en med lige ham kom så en dag og 3½ mdr efter var jeg gravid og vi fik den 23 dec 2009 tobias..

Jeg er ret sikker på han have være mine den dag i dag afligevel med eller uden tobias..

jeg er også ret sikker på der er en dejlig mand til dig derud..

Det er bare af finde ham.. Det kommer sikkert en dag.

Held og lykke..

knuss fra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

PernilleB

MatildeS skriver:

Det synes jeg faktisk at jeg har svaret på i det du citerer 

hehe, ja oki...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.