Kan det mon lade sig gøre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Mullebergen

TykkeTrunteMor skriver:

Altså det tror jeg da godt du kan, du skal "bare" kigge lidt op i årene Men der er jo mænd på 30-35 som ikke ønsker/har børn og nyder rollen som lege-onkel og den ro det giver når man hver 2. weekend kan være alene som voksne... (Hvis dine børn altså er afsted på den måde)

Min eks-stedfar kom med en god pointe:

Hvorfor skal jeg gennem helvede med en gravid hysterisk kone, ble-skift og natte-vrøvl når jeg kan få den komplette pakke?? Ingen bruger ble, i kan alle tage vare på jer selv og hvis jeg har fået 1 øl for meget, er der altid en som kan køre bilen hvis vi "voksne" ikke kan.

Han NØD ikke og ha' forpligtelser, både økonomisk men også ansvar..

Du skal bare lede efter ham

-Forresten, hvorfor må han ikke ha' et barn fra tidligere?

30-35 år er ikke noget problem, den alder har ungernes fædre. Men bum bum, det er jo der de fleste mænd rent faktisk er klar til at få børn 

Jeg ser helst at han ingen børn har, fordi jeg er helt vildt dobbeltmoralsk, desværre  Det hele ville bare være så meget nemmere hvis det kun var mine to der skulle med på ferie, have værelser osv.

MEN dermed ikke være sagt at jeg ikke kan acceptere et par bonusbørn, hvis jeg finder MANDEN der slår benene væk under mig  -Han skal bare ikke ville have flere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Lone Jakobsen

MatildeS skriver:

Det gør jeg dog ikke, ikke endnu i hvert fald 

Min datter er kun 4 måneder og det er 2 måneder siden børnenes far og jeg gik fra hinanden, derfor har jeg på ingen måde travlt med at finde en ny, jeg tænker blot fremad 

meget naturligt. men når først man begynder at skrive med forskellige, så kan man nogen gange ændre mening.

jeg havde 3 børn da jeg begyndte at date, og jeg mente helt ærligt at jeg ikke ville ha flere børn. (hvis manden i forvejen havde børn, gjorde det mig ikke noget)

men da jeg senere fandt den rette og han ønskede endnu et barn, ja så blev jeg pludselig vild med ideen

så tag det stille og roligt, der er masser af mænd derude.... og hvis du først lige er blevet single, så haster det, som du selv siger, ikke.

mange hilsner en mor med 4 børn (med 3 forskellige fædre)

Anmeld

8. januar 2011

TTM

MatildeS skriver:

30-35 år er ikke noget problem, den alder har ungernes fædre. Men bum bum, det er jo der de fleste mænd rent faktisk er klar til at få børn 

Jeg ser helst at han ingen børn har, fordi jeg er helt vildt dobbeltmoralsk, desværre  Det hele ville bare være så meget nemmere hvis det kun var mine to der skulle med på ferie, have værelser osv.

MEN dermed ikke være sagt at jeg ikke kan acceptere et par bonusbørn, hvis jeg finder MANDEN der slår benene væk under mig  -Han skal bare ikke ville have flere 

Vil lige pointere, min stedfar var 30 og han havde det helt fint med store børn

Så de findes altså, mænd på 30 som ikke ønsker børn... Men se tiden an, du er lige blevet single, og hvem ved hvad der sker i morgen?? Måske møder du manden som bare får dig helt op og ringe mht. børn?? Man ved aldrig hvad fremtiden bringer

Men held og lykke, og jeg håber du finder ham som fuldender din verden

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

TykkeTrunteMor skriver:

Vil lige pointere, min stedfar var 30 og han havde det helt fint med store børn

Så de findes altså, mænd på 30 som ikke ønsker børn... Men se tiden an, du er lige blevet single, og hvem ved hvad der sker i morgen?? Måske møder du manden som bare får dig helt op og ringe mht. børn?? Man ved aldrig hvad fremtiden bringer

Men held og lykke, og jeg håber du finder ham som fuldender din verden

Jeg har bestemt heller ikke travlt, hellere der går 2 år og jeg finder den rette 

-I øvrigt er det jo heller ikke ret nemt at date når jeg har en datter på 4 måneder der på ingen måde sover igennem 

'

Jeg tror bare at fordi ungernes far og jeg har været "færdige" med hinanden længe før vi reelt gik fra hinanden, tænker jeg lidt frem af.

Ham har jeg ikke fået kærlighed eller kærtegn fra i et år, hverken før eller efter graviditeten så jeg glæder mig bare til at møde en der vil MIG! 

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

nutche skriver:

meget naturligt. men når først man begynder at skrive med forskellige, så kan man nogen gange ændre mening.

jeg havde 3 børn da jeg begyndte at date, og jeg mente helt ærligt at jeg ikke ville ha flere børn. (hvis manden i forvejen havde børn, gjorde det mig ikke noget)

men da jeg senere fandt den rette og han ønskede endnu et barn, ja så blev jeg pludselig vild med ideen

så tag det stille og roligt, der er masser af mænd derude.... og hvis du først lige er blevet single, så haster det, som du selv siger, ikke.

mange hilsner en mor med 4 børn (med 3 forskellige fædre)

Jeg er nu meget fast besluttet på ikke at skulle have flere børn.

Ikke fordi jeg har haft nogle gener ved at være gravid eller føde, men fordi jeg bare ikke kan se mig selv som mor til 3 børn 

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

MatildeS skriver:

Jeg er nu meget fast besluttet på ikke at skulle have flere børn.

Ikke fordi jeg har haft nogle gener ved at være gravid eller føde, men fordi jeg bare ikke kan se mig selv som mor til 3 børn 

min ynglings citat lyder "hvis du vil ha gud til at grine, så fortæl ham at du har en plan"

håber du finder den rette.... med eller uden ekstra børn

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

nutche skriver:

min ynglings citat lyder "hvis du vil ha gud til at grine, så fortæl ham at du har en plan"

håber du finder den rette.... med eller uden ekstra børn

God pointe 

Min plan var bestemt heller ikke at skulle være alenemor til to i en alder af 27 (havde du spurgt mig for 5 år siden, skulle jeg ikke have børn før jeg var langt over 30) -Og se hvor jeg står nu 

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

MatildeS skriver:

God pointe 

Min plan var bestemt heller ikke at skulle være alenemor til to i en alder af 27 (havde du spurgt mig for 5 år siden, skulle jeg ikke have børn før jeg var langt over 30) -Og se hvor jeg står nu 

kender det jeg var alene mor til 3 i en alder af 26.

som 31 årig var jeg gift, mor til 4 og bonus mor til 1 tingene udvikler sig (heldigvis) ikke altid som man forventer

Anmeld

10. januar 2011

PernilleB

MatildeS skriver:

Uha, men jeg vil måske være så fræk at tillade mig helst at finde en der slet ikke har børn 

Dobbeltmoralsk når jeg selv har to, men det ville altså være nemmest at de fx. ikke skulle have et værelse i en fælles bolig osv. (og ja, jeg drømmer langt frem lige nu men jeg vil virkelig bare gerne finde Manden til mig, slet ikke endnu dog!) 

hehe, vil lige være flabet a spørge om hvorfor du vil finde en mand uden børn..?? jeg forstår ik helt...??

Anmeld

10. januar 2011

Mullebergen

PernilleB skriver:

hehe, vil lige være flabet a spørge om hvorfor du vil finde en mand uden børn..?? jeg forstår ik helt...??

Det synes jeg faktisk at jeg har svaret på i det du citerer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.