Kan det mon lade sig gøre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Mullebergen

... At finde en mand der hverken har eller vil have biologiske børn? 

For det første så har jeg to børn med to forskellige mænd (de kalder dog den samme mand far og den ældstes biologiske far ser vi sjældent)

For det andet så ønsker jeg ikke at skulle have flere børn, for mig er to rigeligt. Her tænker jeg både økonomisk og praktisk mht. bolig, rejser osv.

Den tredje årsag er at "Hej, jeg har børn med tre forskellige mænd" ikke er en sætning der tiltaler mig synderligt 

Men kan det lade sig gøre at finde en mand der kan acceptere ikke at få biologiske børn? 

Jeg frygter jo helt at ende alene (sammen med mine guldklumper de næste mange år, naturligvis )

Hvor VILLE det dog være nemt hvis ungernes far og jeg bare kunne finde ud af det sammen, ingen af os ønsker flere børn  -Men nej, det sker næppe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

SussieThyssen

MatildeS skriver:

... At finde en mand der hverken har eller vil have biologiske børn? 

For det første så har jeg to børn med to forskellige mænd (de kalder dog den samme mand far og den ældstes biologiske far ser vi sjældent)

For det andet så ønsker jeg ikke at skulle have flere børn, for mig er to rigeligt. Her tænker jeg både økonomisk og praktisk mht. bolig, rejser osv.

Den tredje årsag er at "Hej, jeg har børn med tre forskellige mænd" ikke er en sætning der tiltaler mig synderligt 

Men kan det lade sig gøre at finde en mand der kan acceptere ikke at få biologiske børn? 

Jeg frygter jo helt at ende alene (sammen med mine guldklumper de næste mange år, naturligvis )

Hvor VILLE det dog være nemt hvis ungernes far og jeg bare kunne finde ud af det sammen, ingen af os ønsker flere børn  -Men nej, det sker næppe 

Selvfølgelig kan det det.
Min gemal har ingen børn og har det fint med at vi ikke har fået nogen.
Vi ville gerne have haft en, men det blev ikke til noget, og han sagde ligeud, at det ikke gjorde spor..han er glad for mine og betragter dem som sine egne..især de to mindste.
Han har været en super dagligfar i 12 år for dem, og har helt overtaget rollen efter deres biologiske far døde.
Charlotte er han også meget glad for..og betragter hendes unger som sine børnebørn.
Så, det er bare at gå ud i verden og se sig om

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Rosa

Der findes nok weekendfædre derude som HAR egne børn men ikke er interesseret i at få flere 

Anmeld

8. januar 2011

Lone Jakobsen

hvis du netdater så bare skriv det i din profil. det kan sagtens lykkedes.

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig kan det det.
Min gemal har ingen børn og har det fint med at vi ikke har fået nogen.
Vi ville gerne have haft en, men det blev ikke til noget, og han sagde ligeud, at det ikke gjorde spor..han er glad for mine og betragter dem som sine egne..især de to mindste.
Han har været en super dagligfar i 12 år for dem, og har helt overtaget rollen efter deres biologiske far døde.
Charlotte er han også meget glad for..og betragter hendes unger som sine børnebørn.
Så, det er bare at gå ud i verden og se sig om

Kærligst
Sussie

Dejligt med en succeshistorie og en mand der tog over efter tabet af deres biologiske far 

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

Rosa skriver:

Der findes nok weekendfædre derude som HAR egne børn men ikke er interesseret i at få flere 

Uha, men jeg vil måske være så fræk at tillade mig helst at finde en der slet ikke har børn 

Dobbeltmoralsk når jeg selv har to, men det ville altså være nemmest at de fx. ikke skulle have et værelse i en fælles bolig osv. (og ja, jeg drømmer langt frem lige nu men jeg vil virkelig bare gerne finde Manden til mig, slet ikke endnu dog!) 

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

nutche skriver:

hvis du netdater så bare skriv det i din profil. det kan sagtens lykkedes.

Det gør jeg dog ikke, ikke endnu i hvert fald 

Min datter er kun 4 måneder og det er 2 måneder siden børnenes far og jeg gik fra hinanden, derfor har jeg på ingen måde travlt med at finde en ny, jeg tænker blot fremad 

Anmeld

8. januar 2011

TTM

Altså det tror jeg da godt du kan, du skal "bare" kigge lidt op i årene Men der er jo mænd på 30-35 som ikke ønsker/har børn og nyder rollen som lege-onkel og den ro det giver når man hver 2. weekend kan være alene som voksne... (Hvis dine børn altså er afsted på den måde)

Min eks-stedfar kom med en god pointe:

Hvorfor skal jeg gennem helvede med en gravid hysterisk kone, ble-skift og natte-vrøvl når jeg kan få den komplette pakke?? Ingen bruger ble, i kan alle tage vare på jer selv og hvis jeg har fået 1 øl for meget, er der altid en som kan køre bilen hvis vi "voksne" ikke kan.

Han NØD ikke og ha' forpligtelser, både økonomisk men også ansvar..

Du skal bare lede efter ham

-Forresten, hvorfor må han ikke ha' et barn fra tidligere?

Anmeld

8. januar 2011

Rosa

MatildeS skriver:

Uha, men jeg vil måske være så fræk at tillade mig helst at finde en der slet ikke har børn 

Dobbeltmoralsk når jeg selv har to, men det ville altså være nemmest at de fx. ikke skulle have et værelse i en fælles bolig osv. (og ja, jeg drømmer langt frem lige nu men jeg vil virkelig bare gerne finde Manden til mig, slet ikke endnu dog!) 

De findes nok... Men jeg får altså et billede frem af en mand som aldrig har været i et forhold som var seriøst nok til børn, og som derfor måske er mindre tændt på tanken om familieliv... 

Anmeld

8. januar 2011

Mullebergen

Rosa skriver:

De findes nok... Men jeg får altså et billede frem af en mand som aldrig har været i et forhold som var seriøst nok til børn, og som derfor måske er mindre tændt på tanken om familieliv... 

Gør jeg også lidt 

Hmm, måske skal jeg bare tage én dag af gangen og tage det hele som det kommer.

Men... Vil jo bare gerne elskes, sådan rigtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.