Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Ja det var også det jeg havde tænkt mig

Uhh jamen det lyder da spændende Har i "mange" tvillinger i familien? Og hvad tænker du om det?

ja der er et par i min familie. Min kærestes, mors onkler var tvillinger, hans fætre er tvillinger og hans kusine har lige født tvillinger. Så man må sige at der er en del Jamen jeg er lykkelig bare vi skal være forældre, så er det lige meget om der er én eller to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

ja der er et par i min familie. Min kærestes, mors onkler var tvillinger, hans fætre er tvillinger og hans kusine har lige født tvillinger. Så man må sige at der er en del Jamen jeg er lykkelig bare vi skal være forældre, så er det lige meget om der er én eller to

Det lyder da spændende Tror nok jeg vil panikke lidt, hvis jeg får at vide at jeg skal have tvillinger  hehe.

Men tror da også der er mange fordele ved det Du må lige komme med en opdatering når du engang har været til scanning

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Det lyder da spændende Tror nok jeg vil panikke lidt, hvis jeg får at vide at jeg skal have tvillinger  hehe.

Men tror da også der er mange fordele ved det Du må lige komme med en opdatering når du engang har været til scanning

Jeg var til scanning idag fordi jeg havde slemme smerter i underlivet. Kom ind på sygehuset og blev så beregnet til at være omkring 5+3. Man så en fostersæk uden foster endnu og en kæmpe madpakke.. Det var lidt vildt.. Men også rigtig træls at der ikke var et foster endnu. Skal til scanning igen den 21 jan. for at få tjekket om lille nuller vokser som den skal

Anmeld

12. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Jeg var til scanning idag fordi jeg havde slemme smerter i underlivet. Kom ind på sygehuset og blev så beregnet til at være omkring 5+3. Man så en fostersæk uden foster endnu og en kæmpe madpakke.. Det var lidt vildt.. Men også rigtig træls at der ikke var et foster endnu. Skal til scanning igen den 21 jan. for at få tjekket om lille nuller vokser som den skal

Nå for den. Lidt ubehageligt, men alligevel spændende

Er sikker på det nok er ingenting - ellers havde de nok sagt det Er spændt på at høre hvordan det går til næste scanning.

Har det nogen betydning for dine lægeaftaler, vandrejournal og alt det andet? Tænkte mere om du så ikke skulle have lavet journalen noget før måske?

Kram

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Nå for den. Lidt ubehageligt, men alligevel spændende

Er sikker på det nok er ingenting - ellers havde de nok sagt det Er spændt på at høre hvordan det går til næste scanning.

Har det nogen betydning for dine lægeaftaler, vandrejournal og alt det andet? Tænkte mere om du så ikke skulle have lavet journalen noget før måske?

Kram

Hun lavede en lille "mappe" til mig som jeg får næste gang, altså den 21 Så dog "lille nullers" hjem Og hun sagde nærmest "hold da op" da hun så madpakken.. Tror bebse har pakket til de kolde vinterdage

Men det har ikke det store at sige med vandrejournalen osv, jeg tager bare min mappe med til lægen med ny termin osv..

Det var så dejligt at blive tjekket, får så vokser der altså noget inde i mig Og så en ny scanning den 21.. Det bliver rigtig dejligt, og håber sådan at nuller gider vise sig for sin mor

Anmeld

12. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Hun lavede en lille "mappe" til mig som jeg får næste gang, altså den 21 Så dog "lille nullers" hjem Og hun sagde nærmest "hold da op" da hun så madpakken.. Tror bebse har pakket til de kolde vinterdage

Men det har ikke det store at sige med vandrejournalen osv, jeg tager bare min mappe med til lægen med ny termin osv..

Det var så dejligt at blive tjekket, får så vokser der altså noget inde i mig Og så en ny scanning den 21.. Det bliver rigtig dejligt, og håber sådan at nuller gider vise sig for sin mor

Ej hvor lyder det bare dejligt! Kan næsten ikke vente selv hehe. Bare det at for bekræftet, at der er noget der inde der vokser.

Krydser fingre for at der er mere at se næste gang - og mon ikke der er

Anmeld

12. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Ej hvor lyder det bare dejligt! Kan næsten ikke vente selv hehe. Bare det at for bekræftet, at der er noget der inde der vokser.

Krydser fingre for at der er mere at se næste gang - og mon ikke der er

Ja det var godt nok lidt vildt.. og rigtig dejligt at blive bekræftet.. Kan godt forstå du glæder dig.. Min scanning kom også så pludselig, så nåede næsten ikke at forstå at jeg faktisk skulle se hvad der var i min mave.. Jeg var helt vildt nervøs lige op til, netop fordi jeg var bange for beskeden om at der absolut ingenting var.. men det var der så Glæder mig allerede helt vildt til den 21 hvor jeg forhåbentlig ser min guldklump

Anmeld

12. januar 2011

nahoje

Det var noget af det samme der skete for mig. Jeg blødte i nogle dage, så var meget bekymret. Så hos lægen blev jeg straks sendt videre til scanning. Heldigvis kunne vi se hjerteblink! Det var virkelig en lettelse, og dejligt at få bekræftet at der virkelig er en lille en derinde. Jeg er rigtig glad for scanningen, men samtidig er det jo bedst, hvis der ikke er grund til bekymring, så man "bare" må vente på NF. Men tillykke med jeres graviditeter. Jeg er i uge 5-6. Må vente lidt endnu for at få fastslået termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.