Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Er alligevel meget hyggeligt med en der er oplever det samme samtidigt som en selv hehe.

Er spændt på at høre hvordan alting kommer til at gå 

Ja det er faktisk ret hyggeligt.. Hvordan har du det nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Ja det er faktisk ret hyggeligt.. Hvordan har du det nu?

Lige nu har jeg det faktisk rigtig fint Havde lige en uges tid der ikke var spor sjov med ekstrem kvalme, opkast og INGEN appetit, men det gik over igen, så har umiddelbart været heldig. Nu er det kun lidt mavesmerter og øget tissetrang og sådan - det man nok ikke kommer helt uden om  hehe

Hvad med dig?

Anmeld

10. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Lige nu har jeg det faktisk rigtig fint Havde lige en uges tid der ikke var spor sjov med ekstrem kvalme, opkast og INGEN appetit, men det gik over igen, så har umiddelbart været heldig. Nu er det kun lidt mavesmerter og øget tissetrang og sådan - det man nok ikke kommer helt uden om  hehe

Hvad med dig?

Jeg havde kvalme og var utilpas hver gang jeg gik i bad i sidste uge, og nu er det mest om morgenen den er gal.. Nu er det mest mave smerter når jeg vågner, men ellers har jeg det godt

Anmeld

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Jeg havde kvalme og var utilpas hver gang jeg gik i bad i sidste uge, og nu er det mest om morgenen den er gal.. Nu er det mest mave smerter når jeg vågner, men ellers har jeg det godt

Dejligt at høre

Troede lige et øjeblik jeg var en af dem der skulle døje med kvalme gennem hele graviditeten da jeg havde det hele døgnet rundt

Men nu er det heldigvis kun lidt om morgenen hvis det er

Har tilføjet dig som ven Håber det er ok!?

Anmeld

10. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Dejligt at høre

Troede lige et øjeblik jeg var en af dem der skulle døje med kvalme gennem hele graviditeten da jeg havde det hele døgnet rundt

Men nu er det heldigvis kun lidt om morgenen hvis det er

Har tilføjet dig som ven Håber det er ok!?

Jeg havde egentlig kvalme et godt stykke tid inden jeg kunne teste positiv, så min krop har bare været lidt langsom til at registrere det.. Men jeg blev da en smule nervøs første gang jeg fik mavesmerter, men det var så meget normal kunne jeg læse mig til

Synes du det er lige så uvirkeligt at være gravid som jeg gør?

Jeg har taget 4 tests nu bare for at være helt sikker

Mangler nogen flere beviser på at der vokser en "lille nuller" inde i mig..

Selvfølgelig er det okay.. Det er rart at have en at kunne sammenligne sin graviditet med

Anmeld

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Jeg havde egentlig kvalme et godt stykke tid inden jeg kunne teste positiv, så min krop har bare været lidt langsom til at registrere det.. Men jeg blev da en smule nervøs første gang jeg fik mavesmerter, men det var så meget normal kunne jeg læse mig til

Synes du det er lige så uvirkeligt at være gravid som jeg gør?

Jeg har taget 4 tests nu bare for at være helt sikker

Mangler nogen flere beviser på at der vokser en "lille nuller" inde i mig..

Selvfølgelig er det okay.. Det er rart at have en at kunne sammenligne sin graviditet med

Ja det er MEGET uvirkeligt  hehe

Har dog kun taget to tests  Den anden var for kærestens skyld - han kunne heller ikke helt tro det. Men jeg synes, at det var rigtig rart at lægen også kunne sige "du er gravid". Så virker det lidt mere rigtigt

Men glæder mig da også helt vildt til første scanning, vandrejournal og alt det andet der kan bekræfte, at nu sker der noget. Tiden går bare liiiidt for langsomt

Anmeld

10. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Ja det er MEGET uvirkeligt  hehe

Har dog kun taget to tests  Den anden var for kærestens skyld - han kunne heller ikke helt tro det. Men jeg synes, at det var rigtig rart at lægen også kunne sige "du er gravid". Så virker det lidt mere rigtigt

Men glæder mig da også helt vildt til første scanning, vandrejournal og alt det andet der kan bekræfte, at nu sker der noget. Tiden går bare liiiidt for langsomt

Lidt for langsom? ALT for langsom

Hvornår skal du til første scanning?

Anmeld

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Lidt for langsom? ALT for langsom

Hvornår skal du til første scanning?

Hehe  

Jeg har ikke bestilt min NF scanning endnu Hvornår skal du?

Anmeld

10. januar 2011

MarieLouise

Katte87 skriver:

Hehe  

Jeg har ikke bestilt min NF scanning endnu Hvornår skal du?

Har heller ikke bestilt min en endnu..

Bestiller føst min når jeg har fået lavet vandrejournalen..

Man skal jo også snakke om sandsynlighed for tvillinger osv i familien til samtalen

Anmeld

10. januar 2011

Ka+Ma=Be

MarieLouise skriver:

Har heller ikke bestilt min en endnu..

Bestiller føst min når jeg har fået lavet vandrejournalen..

Man skal jo også snakke om sandsynlighed for tvillinger osv i familien til samtalen

Ja det var også det jeg havde tænkt mig

Uhh jamen det lyder da spændende Har i "mange" tvillinger i familien? Og hvad tænker du om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.