er det mon gået i gang lige så stille og roligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Anonym trådstarter

vi tog ind til fg kl 18:00 ca.. blev undersøgt og var kun 1 cm åben og manglede 1 cm livmoderhals der skulle udslettes, fik kørt strimmel og det hele så fint ud, dog er mine veer meget uregelmessige så vi blev sendt hjem igen med beordring på at få sovet og slappet af, og at jeg måtte tage to panodiler hver 6 time til at tage toppen af smerten og nu har jeg da også fået sovet et par timer...

jeg vågnede for ½ time siden og veerne er begyndt at komme igen i samme styrke som før jeg gik i brædderne.. så nu må jeg prøve at få sovet endnu mere da der nok desværre ikke sker mere ligenu.. måske senere i nat...

gad ellers godt at jeg var mere åben, men ja, det kommer.. jeg holder modet oppe, for der er da gang i det...  det går bare laaaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Rosa

Anonym skriver:

vi tog ind til fg kl 18:00 ca.. blev undersøgt og var kun 1 cm åben og manglede 1 cm livmoderhals der skulle udslettes, fik kørt strimmel og det hele så fint ud, dog er mine veer meget uregelmessige så vi blev sendt hjem igen med beordring på at få sovet og slappet af, og at jeg måtte tage to panodiler hver 6 time til at tage toppen af smerten og nu har jeg da også fået sovet et par timer...

jeg vågnede for ½ time siden og veerne er begyndt at komme igen i samme styrke som før jeg gik i brædderne.. så nu må jeg prøve at få sovet endnu mere da der nok desværre ikke sker mere ligenu.. måske senere i nat...

gad ellers godt at jeg var mere åben, men ja, det kommer.. jeg holder modet oppe, for der er da gang i det...  det går bare laaaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt.. 

Noget nyt???? 

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Noget nyt???? 

ikke rigtig, har fået sovet lidt i nat, på et par panodiler. har haft veer løbende og de tager til igen stille og roligt igen nu hvor jeg er vågnet og panodilerne ikke virker mere.. og nu har jeg ikke flere af dem...

så nu ser vi tiden an og håber på at veerne bliver kraftige så vi kan tage ind og få baby ud... 

Anmeld

10. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en STORM af ve-støv - puuussstttt    

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Masser af veee støv til dig og håber snart der kommer en baby i dine arme

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

så er jeg snart ved at være træt af det her.. 2 døgn med veer, og stadig ingen grund til at tage på fg og få det overstået... hvor længe skal man da rende rundt med de skide veer. jeg har ingen idé om hvor meget jeg har udvidet mig...

Anmeld

10. januar 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

så er jeg snart ved at være træt af det her.. 2 døgn med veer, og stadig ingen grund til at tage på fg og få det overstået... hvor længe skal man da rende rundt med de skide veer. jeg har ingen idé om hvor meget jeg har udvidet mig...

århh forstår godt din utålmodighed puha hvor må du være træt nu VVEEEEEESTØVVVV t6il dig..

noget nyt ellers nu??

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

så er der ringet til fødegangen og vi har fået besked på at slappe af og ringe igen når veerne er blevet stærkere..

de er ikke så stærke endnu, de varer ca 1 minuts tid og har været med lidt forskellige intervaller imellem..

så nu skal der bare lades op og så skal der sparkes røv lige så snart fødslen går RIGTIGT igang...

DET ER FANNERME DEJLIGT... nu håber jeg bare at det fortsætter og ikke går i sig selv igen.. så vil jeg edderbankeme blive smadder sur.. 

jubii jubiii

for at det er nu, at det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.