er det mon gået i gang lige så stille og roligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Anonym trådstarter

så røg slimproppen.....  det går bare den rigige vej.. dog er veerne meget underlige. de varer sådan lidt mellem 3 min til 8-9 minutters interval imellem og var mellem 0,26-1,30 minutter...

men de niver godt fat.. så vi ser nok vores baby enten i dag eller i morgen... <3 ihhhh hvor jeg glæder mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

så røg slimproppen.....  det går bare den rigige vej.. dog er veerne meget underlige. de varer sådan lidt mellem 3 min til 8-9 minutters interval imellem og var mellem 0,26-1,30 minutter...

men de niver godt fat.. så vi ser nok vores baby enten i dag eller i morgen... <3 ihhhh hvor jeg glæder mig... 

Weee puste-puste ve-støv
Ihh hvor er det spændende

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

så er FG kontaktet og vi har aftalt at jeg bare ringer og melder min ankomst når jeg ikke føler mig tryg ved situationen herhjemme længere..

der er 3-4 minutter mellem veerne og de varer ca 1 minuts tid hver gang.

og jeg har MASSER af overskud endnu... så jeg tror sgu at det bliver i aften/nat at vi får vores lille baby i armene  jeg kan slet ikke få armene ned.... 

Anmeld

9. januar 2011

CeViss

Anonym skriver:

Mine veer var lige sådan og da jeg kom på fødegangen, var jeg 8cm åben.

Men glæder mig til at høre når du har født

Anmeld

9. januar 2011

AnneBJ

Masser af vestøv - glæder mig til du afslører hvem du er Vi må være i terminsgruppe sammen

Anmeld

9. januar 2011

CeViss

Anonym skriver:

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

CeViss skriver:

hold da op... 8 cm....

hvor længe gik du med det??  

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Masser af vestøv - glæder mig til du afslører hvem du er Vi må være i terminsgruppe sammen

hvis du er i 1 kvartal i januar ja så er vi  

takker

Anmeld

9. januar 2011

piadas

Uh, hvor spændende!

MAAAASSER af vestøv til dig!

Anmeld

9. januar 2011

CeViss

Anonym skriver:

hold da op... 8 cm....

hvor længe gik du med det??  

Mine veer startede ved 15.30 tiden d.23 oktober og tog først rigtig til ved 02 tiden natten til søndag men jeg synes ikke at de var slemme nok, men da klokken var ca. 6 ringede jeg til fødegangen for at jeg kunne komme til tjek. Da jeg så kom derop var klokken ca. 8 og veerne gik i stå. Men blev sendt direkte på en fødestue pga. de 8 cm. Og klokken 13.24 blev min søn født.

Så det gik rimelig hurtigt, selvom jeg ikke havde troet at der var sket nok, fordi mine veer var der også meget forskellig tid imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.