har sovet meget trælst i nat og har haft mange veer, og lidt tegnblødning..
nu her til morgen da jeg så satte mig ud på toilettet røg der en go' klump blod ud... så nu er der vel bare for alvor gang i det hele.
veerne er ondt og niver til og faktisk så meget at jeg godt kan komme til at lade være med at trække vejret rigtigt, så jeg tvinger mig selv til at gøre det rigtigt selvom det er svært at koncentrære sig om det pga smerten...
men når det bare er en blodklat der er faldet ud og ikke vandet der er gået, så behøves jeg ikke ringe til fg endnu vel.. jeg regner hertfald med at der går en del timer før det bliver hardcore og så at vi skal trille afsted...
men jeg er enormt glad for at det endelig er gået igang, var fanme bange for at jeg bare havde snydeveer igår, men jeg har jo vågnet hver gang i nat der har været en... så nu tror jeg plukkeveerene er blevet til rigtige veer, og jeg bare er i fuld gang med at modne og åbne mig stille og roligt...
jeg troede ikke jeg ville være så fattet omkring dette tidspunkt men jeg overrasker mig selv gang på gang.. så ja.. måske får jeg min lille baby i armene i dag. og så skal jeg selvfølgelig nok afsløre min identitet, men det bliver først Efter fødslen har fundet sted... 
Anmeld