er det mon gået i gang lige så stille og roligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg vælger altså at være ano da jeg har lovet mig selv at jeg gerne vil holde det lidt hemmeligt hvornår min fødsel går igang...

men i dag har jeg været til fødselsdag på landet, og her til aften begyndte jeg så at have en del plukkeveer. har haft det i nogle dage nu stille og roligt ikke noget videre ubehageligt. Men så på hjemturen i bilen blev de bare værre og værre... jeg prøvede at kigge på uret men jeg kan sige så meget at på en tur på 10 km fik jeg 4 sammentrækninger eller plukkeveer, og så igen på en tur fra Ballerup til indre Kbh hvor vi bor, fik jeg yderligere 4-5 stykker, og de gjorde AFSINDIG ondt.. og jeg kunne næsten ikke koncentrære mig om at trække vejret..

jeg er i forvejen gået 2 dage over termin, så jeg kan jo kun håbe på at det tager til og udvikler sig...

men ihh hvor er jeg utålmodig..

nu vil jeg forsøge at ligge mig i min seng og slappe af hvis det er fødslen der er under opsejling hvilket jeg self håber, så skal mor her jo samle sig noget energi til den helt store tur.. og så må jeg jo tage tid på sammentrækningerne... 

fingre for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Håber der er gang i den

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

så er der ringet til fødegangen og vi har fået besked på at slappe af og ringe igen når veerne er blevet stærkere..

de er ikke så stærke endnu, de varer ca 1 minuts tid og har været med lidt forskellige intervaller imellem..

så nu skal der bare lades op og så skal der sparkes røv lige så snart fødslen går RIGTIGT igang...

DET ER FANNERME DEJLIGT... nu håber jeg bare at det fortsætter og ikke går i sig selv igen.. så vil jeg edderbankeme blive smadder sur.. 

jubii jubiii

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg vælger altså at være ano da jeg har lovet mig selv at jeg gerne vil holde det lidt hemmeligt hvornår min fødsel går igang...

men i dag har jeg været til fødselsdag på landet, og her til aften begyndte jeg så at have en del plukkeveer. har haft det i nogle dage nu stille og roligt ikke noget videre ubehageligt. Men så på hjemturen i bilen blev de bare værre og værre... jeg prøvede at kigge på uret men jeg kan sige så meget at på en tur på 10 km fik jeg 4 sammentrækninger eller plukkeveer, og så igen på en tur fra Ballerup til indre Kbh hvor vi bor, fik jeg yderligere 4-5 stykker, og de gjorde AFSINDIG ondt.. og jeg kunne næsten ikke koncentrære mig om at trække vejret..

jeg er i forvejen gået 2 dage over termin, så jeg kan jo kun håbe på at det tager til og udvikler sig...

men ihh hvor er jeg utålmodig..

nu vil jeg forsøge at ligge mig i min seng og slappe af hvis det er fødslen der er under opsejling hvilket jeg self håber, så skal mor her jo samle sig noget energi til den helt store tur.. og så må jeg jo tage tid på sammentrækningerne... 

fingre for mig

Puster da lige noget ve-støv i din retning

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

nørgaard

Vestøv fra mig også. Jeg har selv snart termin og håber at føder lige om lidt!!! Det er ikke sjovt når man er utålmodig.

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

har sovet meget trælst i nat og har haft mange veer, og lidt tegnblødning..

nu her til morgen da jeg så satte mig ud på toilettet røg der en go' klump blod ud... så nu er der vel bare for alvor gang i det hele.

veerne er ondt og niver til og faktisk så meget at jeg godt kan komme til at lade være med at trække vejret rigtigt, så jeg tvinger mig selv til at gøre det rigtigt selvom det er svært at koncentrære sig om det pga smerten...

men når det bare er en blodklat der er faldet ud og ikke vandet der er gået, så behøves jeg ikke ringe til fg endnu vel.. jeg regner hertfald med at der går en del timer før det bliver hardcore og så at vi skal trille afsted... 

men jeg er enormt glad for at det endelig er gået igang, var fanme bange for at jeg bare havde snydeveer igår, men jeg har jo vågnet hver gang i nat der har været en... så nu tror jeg plukkeveerene er blevet til rigtige veer, og jeg bare er i fuld gang med at modne og åbne mig stille og roligt...

jeg troede ikke jeg ville være så fattet omkring dette tidspunkt men jeg overrasker mig selv gang på gang.. så ja.. måske får jeg min lille baby i armene i dag. og så skal jeg selvfølgelig nok afsløre min identitet, men det bliver først Efter fødslen har fundet sted...

Anmeld

9. januar 2011

B&J

lyder da super spænde... held og lykke og en masse vee støv til dig

Anmeld

9. januar 2011

TTM

Held og lykke!!

Sender lige en maaaasse ve-støv i din retning

Anmeld

9. januar 2011

NoName

Spændende....

må vi ikke godt vide hvem du er nu så???????

puster ve støv i din retning

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

noname skriver:

Spændende....

må vi ikke godt vide hvem du er nu så???????

puster ve støv i din retning

først når jeg har født... ^_^ jeg vil nemlig gerne vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.