Gylper ved mælkeprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

B&J

A. skriver:

jeg vil gætte mig til han har mælkealleri det har nemlik mi dreng så symptomer passer har han også andre symptomer fx tynd eller hård mave udslæt?

nej ingen udslæt eller hård eller tynd mave den er helt perfekt... og ingen udslæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

A.

B&J skriver:

nej ingen udslæt eller hård eller tynd mave den er helt perfekt... og ingen udslæt

ok men i skal undersøge det frdi ssådan starter allergi

Anmeld

9. januar 2011

B&J

A. skriver:

ok men i skal undersøge det frdi ssådan starter allergi

Nemlig skal ringe til lægen mandag...

Anmeld

9. januar 2011

Cris

B&J skriver:

Hov hov jeg skrev heller ikke ved hver måltid han får kun til sin aftensmad og der får han ikke engang et helt glas.... og han får kun et glas yoghurt til kl 16 også stort er glasset heller ikke-.

OK, det var ikke meget... men han kan måske ikke endu helt klare det? Jeg håber, at det bliver bedre og at det går over

Anmeld

9. januar 2011

Cris

A. skriver:

ja men hvis barnet har mælkeallergi så hjælper ingenting at fjene mælk da det er også melkepulver i mme og mælk i andre ting

Det er rigtigt, men nogle gange har de ikke allergi, de kan bare ikke klare fordøjelse endu og det bliver bare bedre med tiden. Generelt plejer de at kunne med MME... Men self. dem der har allergi kan ikke klare noget af det. Det er bare om at prøve...

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Cris skriver:

OK, det var ikke meget... men han kan måske ikke endu helt klare det? Jeg håber, at det bliver bedre og at det går over

Nej jeg ved det desværre ikke man ringer til lægen imorgen for vil være på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.