Gylper ved mælkeprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Nettemor

B&J skriver:

nej det er har vi ikke vi har snakket om det når han nu gør det.... for det er så synd for ham når han så godt kan lig det.... så vi ringer helt sikkert til lægen på¨mandag og høre ham ad

god ide. er jo ik sikkert det er det.. men er nu rart at være på den sikre side..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

B&J

nettemor skriver:

god ide. er jo ik sikkert det er det.. men er nu rart at være på den sikre side..

nemlig for det er bare s¨å super træls når han gerne vil have det

så nu skal jeg til af finde noget andet istedet for yoghurten

Anmeld

8. januar 2011

Nettemor

B&J skriver:

nemlig for det er bare s¨å super træls når han gerne vil have det

så nu skal jeg til af finde noget andet istedet for yoghurten

ja men skulle det ske at være allergi er der jo alternativer.. i hvert fald en del af vejen..

Anmeld

8. januar 2011

B&J

nettemor skriver:

ja men skulle det ske at være allergi er der jo alternativer.. i hvert fald en del af vejen..

jaaa... nu må jeg undgå det ind til vi skal til lægen og se hvad så

Anmeld

8. januar 2011

Nettemor

B&J skriver:

jaaa... nu må jeg undgå det ind til vi skal til lægen og se hvad så

ja hellere må du det.. er jo ik speciel behageligt for ham.. men lykke til med det.. krydser fingre for at det ik er allergi og at de kan give en forklaring som kan bruges..

Anmeld

8. januar 2011

B&J

nettemor skriver:

ja hellere må du det.. er jo ik speciel behageligt for ham.. men lykke til med det.. krydser fingre for at det ik er allergi og at de kan give en forklaring som kan bruges..

håber jeg også så lille manden ikke skal gylpe uden grund det er også træls for ham

Anmeld

9. januar 2011

Cris

Så ville jeg slet ikke give ham noget mælk endu! Der er meget få lande som giver mælk så tidligt ligesom DK og til hver måltid! Så jeg ville sige, at den er måske lidt for voldsomt til ham og jeg ville bare give ham MME så længe han har brug for det. Hos os giver jeg MME til den lille og han får meget meget lidt mælk i vuggestuen... Det skal nok blive bedre, men det kan også blive værre, hvis du insisterer for meget, så bare lad den vente til han bliver 12 måneder...

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Cris skriver:

Så ville jeg slet ikke give ham noget mælk endu! Der er meget få lande som giver mælk så tidligt ligesom DK og til hver måltid! Så jeg ville sige, at den er måske lidt for voldsomt til ham og jeg ville bare give ham MME så længe han har brug for det. Hos os giver jeg MME til den lille og han får meget meget lidt mælk i vuggestuen... Det skal nok blive bedre, men det kan også blive værre, hvis du insisterer for meget, så bare lad den vente til han bliver 12 måneder...

Hov hov jeg skrev heller ikke ved hver måltid han får kun til sin aftensmad og der får han ikke engang et helt glas.... og han får kun et glas yoghurt til kl 16 også stort er glasset heller ikke-.

Anmeld

9. januar 2011

A.

jeg vil gætte mig til han har mælkealleri det har nemlik mi dreng så symptomer passer har han også andre symptomer fx tynd eller hård mave udslæt?

Anmeld

9. januar 2011

A.

Cris skriver:

ja men hvis barnet har mælkeallergi så hjælper ingenting at fjene mælk da det er også melkepulver i mme og mælk i andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.