Gylper ved mælkeprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

B&J

Hej nu har jeg gået og set på i en uges tid nu af hvergang min søn får mælk i glas eller yoghurt så gylper han hver gang hvordan kan det være håber nogle har en ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

B&J

B&J skriver:

Hej nu har jeg gået og set på i en uges tid nu af hvergang min søn får mælk i glas eller yoghurt så gylper han hver gang hvordan kan det være håber nogle har en ide...

opper lige igen håber virkelig nogle der har prøvet det

Anmeld

8. januar 2011

Cris

Hvor gammel er han? For det kunne være en god idé at vente lidt og se, hvad der sker efter nogle få måneder. Hvad med MME?

Anmeld

8. januar 2011

B&J

Cris skriver:

Hvor gammel er han? For det kunne være en god idé at vente lidt og se, hvad der sker efter nogle få måneder. Hvad med MME?

han er 10 mdr så det har slet ikke noget med det af gøre det har altid kørt fint bare ikke nu og mme der er ingen ting.. får han dog stadig engang i mellem om natten

Anmeld

8. januar 2011

serinasmor

min datter er lige begyndt på det samme .. dog kun om formiddagen... hun er nu 1 år og det gylperi var først holdt helt op for 2 mdr siden .... har ingen gode råd men kigger lige med her

Anmeld

8. januar 2011

B&J

serinasmor skriver:

min datter er lige begyndt på det samme .. dog kun om formiddagen... hun er nu 1 år og det gylperi var først holdt helt op for 2 mdr siden .... har ingen gode råd men kigger lige med her

åh nej dog... det er slet ikke godt ja daniel er lige begyndt og han gør det kun ved mælk og yoghurt og han elsker et glas med til sin mad

og yoghurt og banan kl 16

Anmeld

8. januar 2011

Nettemor

B&J skriver:

åh nej dog... det er slet ikke godt ja daniel er lige begyndt og han gør det kun ved mælk og yoghurt og han elsker et glas med til sin mad

og yoghurt og banan kl 16

kan evt være noget allergi? er han testet for det?

Anmeld

8. januar 2011

B&J

nettemor skriver:

kan evt være noget allergi? er han testet for det?

nej det er har vi ikke vi har snakket om det når han nu gør det.... for det er så synd for ham når han så godt kan lig det.... så vi ringer helt sikkert til lægen på¨mandag og høre ham ad

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

B&J skriver:

Vil anbefale at du prøver at undlade mælkeprodukterne og giver ham ris- eller majsmælk i stedet.
Mange småbørnsmaver er slet ikke gearet til at nedbryde mælk og det er voksnes heller ikke.
Så giv ham tyggekalk tabs i stedet, og se om ikke han kan fordøje ris-eller majsmælken i stedet.
Der er noget med, at en af delene ikke er tilsat kalk, så være lige obs på at læse deklarationen, men som sagt giv tyggetabs..dem kan ungerne som regel godt lide at sutte på.
Evt. knus tabs'ne og rør dem ud i erstatningsmælken.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

B&J

SussieThyssen skriver:

Vil anbefale at du prøver at undlade mælkeprodukterne og giver ham ris- eller majsmælk i stedet.
Mange småbørnsmaver er slet ikke gearet til at nedbryde mælk og det er voksnes heller ikke.
Så giv ham tyggekalk tabs i stedet, og se om ikke han kan fordøje ris-eller majsmælken i stedet.
Der er noget med, at en af delene ikke er tilsat kalk, så være lige obs på at læse deklarationen, men som sagt giv tyggetabs..dem kan ungerne som regel godt lide at sutte på.
Evt. knus tabs'ne og rør dem ud i erstatningsmælken.

Kærligst
Sussie

tak søde for rådet det vil jeg prøve også må jeg heller håbe på min læge har tid til os på mandag eller tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.