Nakkefoldscanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Må vi se scanningsbilleder - har aldrig set tre babyer på sådan et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

lisesp83

Ja må vi se et scanningsbillede?

Anmeld

25. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med den vellykkede scanning. Det må være helt specielt, at vente 3  

Anmeld

26. januar 2011

Rebecca55

Nadia&Daniel skriver:

De kan ikke fange dem alle sammen på et billed, så vores billeder er ikke så specielle. vi har til gengæld et af hvert barn, så vi har flere billeder end de fleste...

Man kan højest se et barn og skimte noget af en anden ude i siden... Kan prøve om jeg kan finde ud af at scanne det ind !!!

Anmeld

26. januar 2011

Nadia&Daniel

Rebecca55 skriver:

De kan ikke fange dem alle sammen på et billed, så vores billeder er ikke så specielle. vi har til gengæld et af hvert barn, så vi har flere billeder end de fleste...

Man kan højest se et barn og skimte noget af en anden ude i siden... Kan prøve om jeg kan finde ud af at scanne det ind !!!

Okay  men hvor må det også være specielt for jer at have et billede af hver af dem

Vil I vide hvad I venter Jer???

Anmeld

28. januar 2011

Rebecca55

Nadia&Daniel skriver:

Okay  men hvor må det også være specielt for jer at have et billede af hver af dem

Vil I vide hvad I venter Jer???

Jeg kan stadig have svært ved at forstå man kigger på 3 forskellige børn, for de ligner jo hinanden ud over de ligger forskelligt.

Jeg skal til kontrol hver 14 dag, så er ikke sikker på de kan blive ved med at skjule kønnene. Men vi vil helst ikke vide det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.