Nakkefoldscanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Nadia&Daniel

Må vi se scanningsbilleder - har aldrig set tre babyer på sådan et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Rebecca55

SussieThyssen skriver:

Eiii hvor er det bare super dejligt at høre, at de er tip top

Jeg tænkte også på, at det var et stykke tid siden vi havde hørt fra dig og hvordan du mon havde det
Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre mere.
Har du fået lavet dig et lille netværk mht kontakter til andre trillingemødre og fået snakket med nogen om hjælp til aflastning i starten??

Kærligst
Sussie

Ja det er bare så dejligt at det går godt..

Har fået kontakt med en med trillinger... Men har været ramt hårdt af kvalme og træthed så har ikke haft overskud til at gøre så meget ved det endnu...

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Ja det er bare så dejligt at det går godt..

Har fået kontakt med en med trillinger... Men har været ramt hårdt af kvalme og træthed så har ikke haft overskud til at gøre så meget ved det endnu...

Det er jo forståeligt nok

Anmeld

9. januar 2011

BabyMus

Tillykke med veloverstået scanning. Det må bare være så vildt at se de tre ligge der. (:

Anmeld

9. januar 2011

Rebecca55

BabyMus skriver:

Tillykke med veloverstået scanning. Det må bare være så vildt at se de tre ligge der. (:

Tak... Vi har allerede været til scanning 3 gange så man vænner sig til det. Men man bliver da helt sikkert fyldt med en lykkerus... 

Anmeld

9. januar 2011

BabyMus

Rebecca55 skriver:

Tak... Vi har allerede været til scanning 3 gange så man vænner sig til det. Men man bliver da helt sikkert fyldt med en lykkerus... 

Nåå ja okay, men alligevel, er det ikke bare VILDT at se dem derinde? Om der så er en eller tre, tænker bare, man ligger og SER på sit barn inde i maven, det må være helt vildt. (:

Anmeld

9. januar 2011

Rebecca55

BabyMus skriver:

Nåå ja okay, men alligevel, er det ikke bare VILDT at se dem derinde? Om der så er en eller tre, tænker bare, man ligger og SER på sit barn inde i maven, det må være helt vildt. (:

Jo det er da det fedeste... for hver gang man ser dem, bliver man endnu mere utolmodig og vil gerne bare have dem store nok så de kan komme ud til os.

Anmeld

16. januar 2011

Low

Det er da super fedt!!!

Og hvor er det fedt i venter 3 af dem . Jeg glæder mig som et barn til juleaften for at læse mere om jer 

Anmeld

16. januar 2011

AA10

ej hvor vildt  men dejligt de alle er ok stort tillykke

Anmeld

16. januar 2011

Rebecca55

Low skriver:

Det er da super fedt!!!

Og hvor er det fedt i venter 3 af dem . Jeg glæder mig som et barn til juleaften for at læse mere om jer 

Ja det er det bedste i verden... Skal nok opdatere hvordan det går løbene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.