Nakkefoldscanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.608 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Rebecca55

Så fik vi overstået nakkefold scanningen og alle 3 er helt som de skal være, så sikkert som man nu kan se det. Sikke en lettelse.

Så nu skal de bare vokse sig dejligt store og blive i maven så længe som muligt.

Men hvor er det sjovt at se dem, nu hvor de ligner rigtig babyer. Tror også jeg kan mærke dem ind imellem. Det er nemlig nogen gange som om der er bobler der ruller under huden, selvom det måke er tidligt!!! er i uge 13+0.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Bavianis

Rebecca55 skriver:

Så fik vi overstået nakkefold scanningen og alle 3 er helt som de skal være, så sikkert som man nu kan se det. Sikke en lettelse.

Så nu skal de bare vokse sig dejligt store og blive i maven så længe som muligt.

Men hvor er det sjovt at se dem, nu hvor de ligner rigtig babyer. Tror også jeg kan mærke dem ind imellem. Det er nemlig nogen gange som om der er bobler der ruller under huden, selvom det måke er tidligt!!! er i uge 13+0.

Hvor vildt du venter trillinger!!! Ih, hvor spændende, det vil jeg glæde mig til at følge, det er jo utroligt sjældent.

- Og tillykke med NF selvfølgelig

Anmeld

8. januar 2011

Faith

Hvor er det fantastisk!!!!

Anmeld

8. januar 2011

NinaNymannMadsen

dejligt det så fint ud med de 3 der inde. skal i vide køndene når det er eller vil i vente til de er kommet ud til jer?

glæder mig til at følge. kommer der mavebilleder?

Anmeld

8. januar 2011

Rebecca55

Astasmor skriver:

dejligt det så fint ud med de 3 der inde. skal i vide køndene når det er eller vil i vente til de er kommet ud til jer?

glæder mig til at følge. kommer der mavebilleder?

Nej vi vil ikke vide hvad det bliver, for hvis der skulle ske noget uventet under graviditeten, bilder jeg mig ind det er bedst ikke at vide kønnet på børnene.

Ja der kommer nogle billeder når jeg bliver lidt større, men lige nu er der kun en fin rund bule. Men det går stærkt nu kan jeg mærke, for det strækker som en i H...... i maven. Så det vare nok ikke længe.

Ville have lagt nogle scanningsbilleder ind, men de kan ikke rigtig fange alle 3 på en gang. så det er der ikke meget sjovt i at se.

Anmeld

8. januar 2011

NinaNymannMadsen

Rebecca55 skriver:

Nej vi vil ikke vide hvad det bliver, for hvis der skulle ske noget uventet under graviditeten, bilder jeg mig ind det er bedst ikke at vide kønnet på børnene.

Ja der kommer nogle billeder når jeg bliver lidt større, men lige nu er der kun en fin rund bule. Men det går stærkt nu kan jeg mærke, for det strækker som en i H...... i maven. Så det vare nok ikke længe.

Ville have lagt nogle scanningsbilleder ind, men de kan ikke rigtig fange alle 3 på en gang. så det er der ikke meget sjovt i at se.

ja okay...

så er det jo endnu mere spændene når du så skal føde en gang jo.

vil glæde mig til at se en trillingemave.

Anmeld

8. januar 2011

o1Mutte

Hvor er det spændene

Anmeld

8. januar 2011

Riksen

Tillykke med den veloverståede scanning!

Dejligt at de alle tre har det godt.

- Rikke

Anmeld

8. januar 2011

Tropez

Stort tillykke med det godt at alt er som det skal være, og hvor er det fedt at du venter trillinger, og jeg er helt sikker på det er bebserne der jo tre så det er nok derfor du kan mærke dem nu

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Eiii hvor er det bare super dejligt at høre, at de er tip top

Jeg tænkte også på, at det var et stykke tid siden vi havde hørt fra dig og hvordan du mon havde det
Jeg glæder mig rigtigt meget til at høre mere.
Har du fået lavet dig et lille netværk mht kontakter til andre trillingemødre og fået snakket med nogen om hjælp til aflastning i starten??

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.