Nu har hun født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

He he ja Prins Elvis

Mon ikke det er fordi de er født på elvis's fødselsdag, at det lige var det navn han kom på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Jamen så undre du dig jeg synes det er fantastisk og en historisk begivenhed.

Anmeld

8. januar 2011

sne190810

Jarnsaxa skriver:

STOOOOOORT TILLYKKE!!!!!!!

Hurra. Det er spændende! Og nu sidder jeg her og tuder, hihihihi.

Også mig.

ÅH hvor er det fantastisk ..

Jeg syntes det er helt vildt at jeg kan fange mig selv, gå SÅ meget op i royale ting.

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

bagger26 skriver:

Mon ikke det er fordi de er født på elvis's fødselsdag, at det lige var det navn han kom på..

Frederik har en dejlig humor

Anmeld

8. januar 2011

bagger26

SussieThyssen skriver:

Frederik har en dejlig humor

Ja, det er dejligt..

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

A. skriver:

jeg undrer mig bare for jeg synes ikke at det er normalt at voksen kvinder kan være så meget op og køre over at børn kommer til verden det sker jo hver dag

Jeg er da oppe at køre hver gang jeg hører om nogen, der skal have små.
jeg sidder da også tit og kniber en tåre herinde hvergang en af pigerne kommer vel igennem en fødsel.

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

sne190810 skriver:

Også mig.

ÅH hvor er det fantastisk ..

Jeg syntes det er helt vildt at jeg kan fange mig selv, gå SÅ meget op i royale ting.

Det er jo sådan at de to mennesker bare har det der skal til for at blive elsket og afholdt.
De er så ægte og varmhjertede begge to, og er perfekte til de jobs de har, nemlig at være værdige repressentanter for vores land.
Og så er de ikke karrige med at dele deres liv med os.
Så man kan jo ikke lade være med at dele deres glæder..eller sorger.
Heldigvis gik det hele godt, for hvor ville det dog have været forfærdeligt for dem, hvis der var sket noget, hvad enten de fik en eller to.
Men...nu kan vi kun glæde os på deres vegne.

Anmeld

8. januar 2011

steph0804

Øv øv øv, jeg gik glip af kronprinsen, håbede jeg kunne nå hjem far svømmetur med sønnen inden hun fødte, og jeg her ikke news Nogle der har et link hvor man kan se Frederiks tale?? Jeg har søgt forgæves

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

steph0804 skriver:

Øv øv øv, jeg gik glip af kronprinsen, håbede jeg kunne nå hjem far svømmetur med sønnen inden hun fødte, og jeg her ikke news Nogle der har et link hvor man kan se Frederiks tale?? Jeg har søgt forgæves

Prøv at gå på dr update de sender det nok også Ellers bliver det da genudsendt på nyheds tidspunkterne  

Anmeld

8. januar 2011

steph0804

victoria2008 skriver:

Prøv at gå på dr update de sender det nok også Ellers bliver det da genudsendt på nyheds tidspunkterne  

Jaaa, men det er det med tålmodigheden, den er ikke altid lige go´

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.