Nu har hun født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Lyder godt. (:

Nej det kan jeg godt forstå. (:

Jeg gjorde det sammen med Victoria, der havde jeg et par navne, men victoria var på 1. pladsen hele vejen igennem Isabella var også et emne dengang, men var bare nervøs for, om hun så kunne blive kaldt Isa eller Bella istedet, og det gider jeg ikke... Hvis min datter bliver døbt Isabella, så skal hun også kaldes det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Jeg gjorde det sammen med Victoria, der havde jeg et par navne, men victoria var på 1. pladsen hele vejen igennem Isabella var også et emne dengang, men var bare nervøs for, om hun så kunne blive kaldt Isa eller Bella istedet, og det gider jeg ikke... Hvis min datter bliver døbt Isabella, så skal hun også kaldes det

Jamen det er fuldt forståeligt. Så må man jo bare gøre det klart for folk at hun hedder Isabella og ikke Bella. Og rette dem når / hvis de siger det. Så burde de lære det ret hurtigt. (:

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Jamen det er fuldt forståeligt. Så må man jo bare gøre det klart for folk at hun hedder Isabella og ikke Bella. Og rette dem når / hvis de siger det. Så burde de lære det ret hurtigt. (:

Jeg har prøvet at sige navnet til Victoria, og hun siger så Bella, men hun er også kun 2 år, og tror jo at hun siger det rigtigt

Anmeld

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Jeg har prøvet at sige navnet til Victoria, og hun siger så Bella, men hun er også kun 2 år, og tror jo at hun siger det rigtigt

Hehe ja det synes jeg tit det er med børn, at de ikke rigtig kan finde ud af at udtale navne rigtigt. Men det skal hun nok lære. (:

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Hehe ja det synes jeg tit det er med børn, at de ikke rigtig kan finde ud af at udtale navne rigtigt. Men det skal hun nok lære. (:

Hun siger også Toria når hun siger sit eget navn

Anmeld

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Hun siger også Toria når hun siger sit eget navn

Hehe ej det er da faktisk lidt sødt når de siger det sådan. (:

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Hehe ej det er da faktisk lidt sødt når de siger det sådan. (:

Hun snakker rimelig godt, men hvis ordene er for lange, så har hun det med at udelukke en del af ordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.