Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyMus skriver: Haha det ku sgu da være fedt hvis en af dem kom til at hedde Elvis haha. (:
Haha det ku sgu da være fedt hvis en af dem kom til at hedde Elvis haha. (:
He he ja Prins Elvis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Albertesmor skriver: Det behøver man ikke være gravid for det er da gået VILDT hurtigt
Det behøver man ikke være gravid for det er da gået VILDT hurtigt
Rigtig nok, men mine tårer er da blevet nemmere til at komme frem efter jeg fik min første datter, og imens jeg så er gravid så er det helt vild
Jeg tror, at Frede lige har, måske uden forsæt, fået givet sin yngste søn kælenavnet Elvis for resten af hans liv :p
jeg havde skrevet det blev en dreng og en pige sejt de alle 4 er født en lørdag!
et stort tillykke til kronprinseparret, og at isabella og Christian er blevet storesøskende til to små nye bebser
Ihvertfald stort Tillykke til de nybagte forældre dejligt at det blev en af hver
Jeg tror nu ikke at Elvis bliver navnet
victoria2008 skriver: Jeg tror nu ikke at Elvis bliver navnet
Haha ej det tror jeg heller ikke, synes bare det var lidt sjovt da han sagde det. Men typisk Frederik at sige sådan noget. (:
Jarnsaxa skriver: Jeg tror, at Frede lige har, måske uden forsæt, fået givet sin yngste søn kælenavnet Elvis for resten af hans liv :p
Hi hi ja. Det var da ret sjovt altså. (:
Albertesmor skriver: He he ja Prins Elvis
Ha ha ja det kunne være kønt ikke?! (:
BabyMus skriver: Hi hi ja. Det var da ret sjovt altså. (:
Jep, skal vi vædde med at tabloidmedierne udnytter det :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128