Symptomer på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

Annikaa

Sjovt, Jeg havde slet ingen symtomer. Før jeg var 10-12 uger henne.

November var vi blevet enige i at ville ha et barn sammen. så vi prøvede så. Og min mins udblev også i 5 dage. Jeg havde kvalme og træt, havde dte bare skidt, men på 5 dagen kom der så en ordenligt gang blødning og smerten var overvældende og blev ved. Nornalt går mine smerter væk i løbet af 3-4 timer.Men blev ved i næsten en hele dag. Såmin læge regnede med at det nok var en graviditet der havde været igang.

Men der havde jge haft de symtomer ugen inden jeg skulle ha haft den ca.

Men så ville vi vente med at forsøge til januar. For vidste ikek rigtig med det ægløsning hvis det havde været en abort. Men i januar begyndte jeg og undre mig over hvorfor jeg ikek fik den mins. Men havde denne gang ingen kvalme, eller nogen tegn overhoved. Men tager så en test alligevel efter 2 ugers vente tid.

Men tror det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Amelia<3

Jeg havde på fornæmmelsen at jeg ved, for før plejede jeg kun at falde i søvn når jeg sover på maven, men det sidste 6 uger ku jeg ikke sove på maven, der var det allerede en mistanke.

Mine symptomer var at jeg havde ligesom meno smerter, og ømme bryster( Lidt vokset) Testede positiv dagen efter den forsinkende meno,

Anmeld

14. maj 2011

PiaRW

Jeg er 7 uger henne nu, og mærker maaange symptomer.

Ømme bryster og brystvorter, en halsbrand der varede et par nætter, kvalme, MEGET træt og uoplagt, lysten til at spise er der lige indtil maden er lavet, jeg tisser ofte og er ekstremt oppustet. Humørsvingninger. 

Anmeld

14. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg nåede jo ikke at få en alm cyklus inden jeg blev gravid efter p-pillestop. Men havde nogle underlige fornemmelser i underlivet, lidt som når man skal have mens, men alligevel anderledes.... 

Og havde 2 gange inden jeg testede positivt haft mærkelige niv, som jeg tænkte kan være ægløsning, og da ægget satte sig fast. Jeg testede positiv da jeg var ca 4 uger henne (målt fra sidste mens første dag, hvis jeg havde haft normal cyklus) - troede dog jeg var længere henne, men det passer meget godt med at de siget man skal trække 14 dage fra når man bliver gravid efter p-pille stop.

Kvalme og ømme/voksende bryser kom først da jeg var omkring 7 uger henne

Anmeld

14. november 2011

michalalo

Hej

jeg har gået og undret mig over om jeg er gravid.
Jeg skulle have havt min mens den 15 sidste måned, og fik det ikke.
Jeg havde samlege den 14, og havde glemt en pille en dag.
Efterfølgende har jeg taget test, men den viste negativ.
Jeg har nu ventet en måned(p-pille pause) for at få min mens stabil igen. Men har stadig ikke fået den.

Jeg har haft ondt i mine brystvorter, og har ofte en underlig mens følelse i maven.
Er jeg gravid? eller hvad kan dette skyldes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.