Symptomer på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

40.889 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. september 2008

Mathilde

Jeg vil bare lige høre hvornår I først mærkede symptomer på, at I var blevet gravide og hvilke symptomer i mærkede...
Ikke fordi jeg har nogle symptomer, jeg kan jo ikke være gravid allerede;) Jeg har kun en prikkende fornemmelse i underlivet, hvilket jo nok er ægløsning.

Jeg er bare lidt nysgerrig:P

Kæmpe(H)fra Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

lonemus

Hej Mathilde!

Jamen jeg opdagede det først begge gange, da jeg var gået 1 uge over tid. Jeg havde VILDT ømme bryster, en smule morgenkvalme, humørsvinginger (faktisk som lige før en menses) og fået nogle mærkelige madlyster.......og vupti, så var der 2 streger :o)

Jeg har nu haft 2 meget nemme graviditeter (og fødsler), så jeg har ikke haft de helt voldsomme symptomer :)

Ih, hvor bliver det altså spændende for jer :o)

(H) Lone

Anmeld

11. september 2008

unikbaby

Hej. Jeg ved at det jeg fortæller nu lyder helt hen i vejret. Men mit 3 barn, mærkede jeg det dagen efter. Jeg er kaffe drikker, bare ikke når jeg er gravid. :'(

Anmeld

11. september 2008

Skovurt

jeg fik SÅ ømme bryster allerede 2 uger henne - jeg havde testet positivt den første dag - fordi jeg bare vidste (og inderligt håbede) på at jeg var gravid; og så gik der altså ikke mange dage førend jeg fik så super ømme bryster.

Noget tid efter (mener faktisk der gik 2-3 måneder, eller deromkring) fik jeg kvalme, og begyndte at blive enoooormt træt :D

Anette
- som bare elskede at være gravid (L)

Anmeld

11. september 2008

A.

åhhh haft ingen symptomer(næsten) meeeen jeg vidste med det samme at jeg var gravid da jeg kun ikke tåle kaffe:'( ellers da jeg var 3 uger henne haft ømme bryster.. haft aldrig kvalme eller sådan noget..

Anmeld

11. september 2008

Fam. Madsen

hey..

jeg havde ikke nogen symptomer før jeg var 3mdr henne..

jeg fik kvalme og mistet lysten til mad, også blev jeg mega træt.. da jeg kom længer hen begynde jeg at få humørsvinger.

min kvalme og træthed stoppe igen da jeg var 5mdr. henne, så der efter havde jeg "bare" mine humørsvinger men det var også nok, for de var slemme ved min mand:( har ondt af ham:D

så jeg har haft en nem graviditet:D:D

knuzz

Anmeld

11. september 2008

Mathilde

[citat][f][småt]unikbaby skriver:[/småt][/f] Hej. Jeg ved at det jeg fortæller nu lyder helt hen i vejret. Men mit 3 barn, mærkede jeg det dagen efter. Jeg er kaffe drikker, bare ikke når jeg er gravid. :'([/citat] Hold da op det var hurtigt:-o

Anmeld

11. september 2008

Mathilde

Chrautwald skriver:

jeg fik SÅ ømme bryster allerede 2 uger henne - jeg havde testet positivt den første dag - fordi jeg bare vidste (og inderligt håbede) på at jeg var gravid; og så gik der altså ikke mange dage førend jeg fik så super ømme bryster.

Noget tid efter (mener faktisk der gik 2-3 måneder, eller deromkring) fik jeg kvalme, og begyndte at blive enoooormt træt :D

Anette
- som bare elskede at være gravid (L)

Testede du positivt allerede dagen efter du blev gravid, eller mener du den dag du skulle have haft din mens.?

Jeg glæder mig også helt vildt til at blive gravid og se og mærke maven vokse(L)

Anmeld

11. september 2008

Mathilde

lonemus skriver:

Hej Mathilde!

Jamen jeg opdagede det først begge gange, da jeg var gået 1 uge over tid. Jeg havde VILDT ømme bryster, en smule morgenkvalme, humørsvinginger (faktisk som lige før en menses) og fået nogle mærkelige madlyster.......og vupti, så var der 2 streger :o)

Jeg har nu haft 2 meget nemme graviditeter (og fødsler), så jeg har ikke haft de helt voldsomme symptomer :)

Ih, hvor bliver det altså spændende for jer :o)

(H) Lone

Tak for dit svar:)

Ja det bliver bare rigtig spændende(L)

Anmeld

11. september 2008

Skovurt

Jeg testede positivt samme da som min mens. burde være kommet :D - så altså, 6 uger, i steder for 2 uger henne :S (2 uger efter jeg havde opdaget det, og ja, det er jo så 4 uger henne i graviditeten, da de uger mellem menstruationerne tæller med)

Sikke noget rod jeg fik skrevet der :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.