Symptomer på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2008

miver

Mine tidlige symtomer var at skulle tisse hele tiden ;)

(H) mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Mathilde

Mange tak for jeres svar:))

(H)Mathilde

Anmeld

11. september 2008

twinboys

Brysterne brysterne brysterne...

Men ak kan ikke huske fra hvornår det er jo 6 år siden...(L)

Majbritt

Anmeld

11. september 2008

moniquesmor

uha i starten fik jeg de sygste hedetur og var svimmel. kunne sidde og lige pluselig bliv jeg bleg også fik jeg koldsved..
efter de 3 mdr kvalme. smerter i underlivet helt frem til sidst i graviliten.. halsbrand så slemt af jeg fik piller med mavesår, men hjælp ikke (så tro på af halsbrand betyder børn med meget hår)

sidst 2 mdr. vand i kroppen så slemt af jeg kun kunne gå i min h20 klipklapper helt ude i det sidste stykke velcro.

have det ikke så sjovet..
men for tryder ikke

Anmeld

11. september 2008

Mathilde

moniquesmor skriver:

uha i starten fik jeg de sygste hedetur og var svimmel. kunne sidde og lige pluselig bliv jeg bleg også fik jeg koldsved..
efter de 3 mdr kvalme. smerter i underlivet helt frem til sidst i graviliten.. halsbrand så slemt af jeg fik piller med mavesår, men hjælp ikke (så tro på af halsbrand betyder børn med meget hår)

sidst 2 mdr. vand i kroppen så slemt af jeg kun kunne gå i min h20 klipklapper helt ude i det sidste stykke velcro.

have det ikke så sjovet..
men for tryder ikke

Lyder som en hård graviditet...
Men nøj hvor er der kommet en dejlig lille en ud af det(L) Rigtig sødt billede!

Anmeld

11. september 2008

moniquesmor

Lyder som en hård graviditet...
Men nøj hvor er der kommet en dejlig lille en ud af det Rigtig sødt billede!

jah var sku ikke en nem tur..
men man glemmer hurtigt når man ligger med en lille skønhed i armen(L)

Anmeld

14. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Med begge børn begyndte jeg at få symptomer allerede ca en uge inden forventet mens.
Det første symptom var at jeg var meget træt, var nu mest udbredt anden gang. Og så fik jeg også hurtigt ømme bryster, og jeg skulle tisse hele tiden.
Da jeg var gået et par dage over tiden kom kvalmen så... puha...+o(.

Men held og lykke med det, håber snart det bliver din tur til at mærke de dejlige bobler i maven:)

Rikke.

Anmeld

14. september 2008

Lise

Tror jeg testede positivt dagen efter forventet mens, og dagen derefter fik jeg ligamentsmerter (lidt ligesom menssmerter - troede sgu jeg mistede den allerede igen) og dagen efter igen havde jeg den sygeste kvalme og madlede +o(

Held og lykke med projektet :)

Anmeld

16. september 2008

monstar99

første gang jeg var graivd havde jeg haft ustabil mens. og underlivsbetæmdelse så tog til læge efter min mens blev ved med at være ustabil og fik en "postiv" graviditetstest, var 17år og ikke klar.
2gang var det planlagt lidt viste da jeg ca. havde ægløsning så da jeg gik lidt over tid tog jeg testen igen. Der ud over havde jeg det med lugte og alkoho ad.. ad.. ad.. det var bare ulækkert..

Anmeld

8. oktober 2008

CecilieJensen

Hej :))
jeg har et spørgsmål nu har jeg endenlig smidt p-pillerne væk i håb om at blive gravid men de sidste 2-3 dage har jeg haft virkelig ømme brystvorter og humør svingninger og ondt som om jeg skulle ha min mensturation, håber i svare & vil hjælpe mig ;)
Knus cecilie (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.