Gryderetter med kylling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.284 visninger
34 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

otlitrom

Jeg savner inspiration til gryderetter med kylling. Og gerne uden karry, da det er den slags vi plejer at få.

Kom frisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Sofia

Vi fik også lige med karry og kokosmælk igår, så den skulle jeg lige til at anbefale dig, men det går jo ikke Hmmm, faktisk den vi altid laver så har ikke andre opskrifter i ærmet.

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Vi fik også lige med karry og kokosmælk igår, så den skulle jeg lige til at anbefale dig, men det går jo ikke Hmmm, faktisk den vi altid laver så har ikke andre opskrifter i ærmet.

Godt, så er det ikke kun mig der kommer til kort, når karry udelukkes

Anmeld

7. januar 2011

Rosa

Høns i asparges?  Tarteletter evt.? En stuvning med kylling i? Suppe?

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

Jeg savner inspiration til gryderetter med kylling. Og gerne uden karry, da det er den slags vi plejer at få.

Kom frisk!

jeg har en med flåede tomater løg, kylling og cocktail pølser

Anmeld

7. januar 2011

oo

årh mand! en dag skal jeg stikke dig en ordentlig røvfuld kyllingeopskrifter...jeg ELSKER kylling (det gjorde Sol desværre ikke da hun lå i maven...kun kylling i karry )

Anmeld

7. januar 2011

JulieE

Jeg har en gryderet der ganske vist idneholder karry, men ikke er som de sædvanlige kylling-karry retter. Kødet er marineret i soja, karry og olie og så med gulerod, forårsløg og peberfrugt i en tomatsovs. den er super lækker og krydderet her om vinteren

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

jeg har en med flåede tomater løg, kylling og cocktail pølser

Ja tak

Vender du det bare sammen? Er der grøntsager i?

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

årh mand! en dag skal jeg stikke dig en ordentlig røvfuld kyllingeopskrifter...jeg ELSKER kylling (det gjorde Sol desværre ikke da hun lå i maven...kun kylling i karry )

Jeg har lavet så meget kylling i karry at bjørnen nægter at spise det!

Vi får meget mad med hjem fra øerne, og det kommer i morgen. Og der ligger næsten 1,5 kg kyllinge fileter og spærrer pladsen i vores fryser, der er på størrelse med en skotøjsæske. Så jeg har fået betilling på aftensmad med kylling i morgen aften, gerne til flere dage - men UDEN karry.. Det kunne jeg selvfølgelig komme til at glemme han har sagt

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

JulieE skriver:

Jeg har en gryderet der ganske vist idneholder karry, men ikke er som de sædvanlige kylling-karry retter. Kødet er marineret i soja, karry og olie og så med gulerod, forårsløg og peberfrugt i en tomatsovs. den er super lækker og krydderet her om vinteren

Den lyder anderledes, den vil jeg mægtig gerne have opskriften på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.