Den berømte slimprop.. eller hvad?? hjælp søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Charlotte Wberg

Mirakel skriver:

Ih, så er du også tæt på! Spændende!

Jeg ser nu ikke afgangen af min slimprop som et tegn på, der snart sker noget - vil hellere have en ordentlig omgang VANDAFGANG (utroligt hvad der kan gøre én opstemt for tiden...), for så ved man da, der sker noget..

Åhhh, jeg kan heller ikke klare at være gravid længere. Min baby vejer snart 4000 g.. Hvad er din skønnet til?

for at vi snart begge er færdige med at være gravide og har vores guldklumper i armene

Ja det er jeg 40+0 idag øvhaaa det var terminen øv øv og ingen tegn af det ene eller andet...

Sidst jeg var ved JDM blev hun skønnet til 3800 g og det er nu 11 dage siden, så hun er vel også omkring 4000/4100 g nu , en af grundene til jeg helst ikke vil gå for meget over tid... hehe

Jeg skal til JDM på tirsdag hvis ikke hun er ude inden og håber at de der fortæller det videre forløb om hvor meget jeg må gå over og sådan... Har haft et par streps/pinde med hjem fra sidst jeg var ved JDM og tog en igår, den slog ud på både protein og sukker men ved ikke hvor meget for har ikke scalaen, men ingen af dem var gule som de plejer... og ved ikke helt om jeg bør kontakte JDM for ved slet ikke om jeg måtte hive nogle ekstra med hjem

Hun mærkes dog som hun plejer i bevægelser og sådan og føler mig heller ikke dårlig eller noget, så tænker at jeg afventer tirsdag og ser hvad testen så siger, da jeg heller ikke ved om at det at de ikke har ligget i glasset kan have betydning .

Jeg ser proppen som et startskud på at nu begynder plukveerne at små arbejde... Sidste gang gik den ca. 14 dage før fødsel... men jo et hul på fostervandet ville da være helt optimalt for så er det indenfor 24 timer at der skal ske noget men næh heller ikke så heldig er man...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.