Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne tråd anonymt, men skidt pyt - det er jo en helt naturlig ting, jeg vil spørge om.
Som overskriften antyder, er jeg i tvivl om, hvorvidt min slimprop har løsnet sig, eller hva fa'en der lige sker 'dernede'....
Igår formiddag begyndte det at sive forneden, altså jeg kunne mærke, at der kom noget ud. Jeg så en lille smule slim i mit trusseindlæg, det lignede gelé og var helt gennemsigtigt. Og jeg tænkte: "Det må sq være den berømte slimprop"..
Men efterfølgende er der altså kommet noget GULT stads ud - og jeg har læst mig til på nettet, at slimproppen godt kan være flere dage undervejs, og at den kan også godt være gullig... Men samtidig søgte jeg også på 'mucus plug' på google (jf en anden tråd herinde), hvor jeg så billeder af slimpropper (euw..
), og ingen af dem ligner tilnærmelsesvis mit 'gullige stads' (sorry). Og ingen af den fylder nær så meget...
Jeg skifter bind én gang i timen, men jeg 'fylder altså ikke et ud' (hvilket jeg har hørt, fostervand skal kunne på en time..)
Er der nogen, der har haft lignende oplevelser? Det kan vel ikke være fostervand, vel? når det er GULT? og der ikke er nok?
HVIS det er fostervand, så er det jo alarmerende, at det har sivet i 1,5 døgn...
PLEASE HJÆLP
Jeg er forresten 40+3
Anmeld